|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۹۳

گروه C لیگ قهرمانان آسیا

خبرگزاری تسنیم: تراکتورسازی تبریز آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان را با شکست برابر لخویا به پایان رساند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دو تیم تراکتورسازی تبریز و لخویا قطر از ساعت ۲۰ امروز در تبریز به مصاف هم رفتند تا آخرین دیدار خود در گروه C لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند. این دو تیم هفته گذشته از گردونه رقابت ها حذف شده بودند و بازی آنها به صورت تشریفاتی برگزار شد که در نهایت با نتیجه نتیجهبه پایان رسید.

تک گل این دیدار را مجید بوغرا(۷۲) از روی نقطه پنالتی برای لخویا به ثمر رساند.

از آنجایی که هر دو تیم تراکتورسازی و لخویا از دور رقابت ها حذف شده اند دیدار آنها بسیار سرد و کسل کننده آغاز شد و این وضعیت تا دقیقه ۲۵ بازی ادامه داشت بازیکنان تراکتورسازی با یک شوت کم جان دروازه لخویا را تهدید کردند اما این توپ راه به جایی نبرد.

در دیداری که کم کارترین بازیکنان آن دروازه بانان بودند سعید دقیقی در دقیقه ۴۳ با گذشتن از مدافع لخویا با دروازه بان این تیم رو به رو شد و موقعیت گل داشت اما در محوطه جریمه تعادلش به هم خورد و نتوانست از این توپ بهره ای ببرد.

نیمه نخست این دیدار بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که بازندگی نیمه اول به بارش تگرک در نیمه دوم تبدیل شد و در نهایت داور مجبور شد که به دلیل بارش شدید بازی را قطع کند.

پس از گذشت ۳۰ دقیقه این دیدار دوباره آغاز شد و سعید دقیقی توانست یک موقعیت به دست بیاورد اما از آن سودی نبرد.

مرتضی اسدی با برخوردی که در محوطه جریمه با بازیکنان لخویا داشت باعثشد که داور برای این تیم قطری پنالتی بگیرد و مجید بوغرا در دقیقه ۷۲ این توپ را به گل تبدیل کرد تا لخویا یک بر صفر از تراکتورسازی پیش بیفتد.

تراکتورسازی با این شکست در نهایت با ۵ امتیازی اندوخته قبلی خود در رده سوم قرار گرفت و لخویا نیز خود را با تراکتورسازی هم امتیاز کرد اما به دلیل تفاضل گل در رده چهارم گروه باقی ماند.

در پایان مرحله گروهی العین امارات با ۱۱ امتیاز و الاتحاد با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله بعد صعود کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار