|
|
کدخبر: ۱۶۳۵۳۵

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: گل الهلالی ها از زوایه ای که ما دیدیم در شرایط آفساید وارد دروازه ما شد.

به گزارشخبرگزاری فارس، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از دیدار فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان گفت: دیدار با الهلال دارای دو نیمه متفاوت بود که شرایط در هر کدام از نیمه ها کاملا فرق ممی کرد. در نیمه اول ما از شدت حملات و میل به هجوم الهلالی ها مطلع بودیم و با برنامه ای که داشتیم سعی مان در ارام کردن حریف بود که تا آخرین لحظات نیمه اول نیز در این برنامه موفق بودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه گلی که در آخرین لحظات به ثمر رسید شرایط خوب مان در نیمه اول را تغییر داد. در واقع در نیمه اول همه چیز تا قبل از دریافت گل خوب بود و گلی که به نظر ما در شرایط آفساید به ثمر رسید زحمات و تلاشهای بازیکنان را به هدر داد.

کرانچار همچنین اظهار داشت: در نیمه دوم یک بازی کاملا متقاوت را از ما مشاهده کردید و با موقعیت های متعددی که بر روی دروازه الهلال خلق کردیم نشان دادیم که در این نیمه بسیار بهتر از رقیب عمل کردیم. هر چند الهلال نیز بر روی ضد حملات موقعیت هایی را خلق کرد اما با آرایشی که به خود گرفته بودیم شانس ها و موقعیت های ما بسیار بیشتر بود که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه چرا از ابتدا از جواهیر سوکای در ترکیب خود استفاده نکرد گفت: سوکای چندین ماه در مصدومیت به سر میبرد و شرایط بازی از ابتدای بازی را نداشت. اما با این وجود از موقعی که به میدان آمد با تمام توان خود موقعیت های متعددی را خلق کرد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار