|
|
کدخبر: ۱۶۳۵۶۵

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: بازیکنان ذوب آهن بیش از حد خشن بازی کردند و همین موضوع باعثمصدومیت دو بازیکن ما شد.

مهران حاتمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد کسب دو برد مقابل ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: در دو بازی که انجام دادیم بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و نشان دادند که شایستگی برد را دارند. ذوب آهن هم تیم خوبی است و بازیکنان آن با تمام توان بازی کردند.

وی در مورد اینکه ذوب آهنی ها معتقد بودند شایسته برد در این بازی بودند، گفت: هر کسی هرطور دوست دارد، می تواند اظهار نظر کند و این اعتقاد آنهاست که می توانستند پیروز شوند.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی عنوان کرد: خشونت بیش از حد بازیکنان ذوب آهن باعثشد که دو بازیکن اصلی مان آسیب دیده و و بیرون بروند. در دو بازی دو بار ارسلان کاظمی را مصدوم کردند و باید این مسائل را هم در نظر بگیرند.

حاتمی در خصوص «گیبسون» و «سینانوویچ» دو بازیکن خارجی این تیم گفت: من از هر دو بسیار راضی هستم. هرچند که هنوز به هماهنگی خوبی با تیم نرسیده اند، اما کمک زیادی به تیم می کنند.

وی در مورد اینکه بازی سوم سخت تر از دو بازی اول خواهد بود و برنامه تان برای آن بازی چیست، گفت: بچه های ما بی تجربه نیستند و به خوبی می دانند که در زمین حریف چگونه باید بازی کنند.

دیدار سوم دو تیم روز پنجشنبه ۴ اردیبشهت در سالن ملت و به میزبانی ذوب آهن برگزار می شود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار