|
|
کدخبر: ۱۶۳۵۶۷

تکواندو به زودی بودجه می گیرد

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو گفت: بدهی فدراسیون تکواندو را تایید می کنم و امیدوارم هرچه زودتربودجه مطرح شده، پرداخت شود.

علیرضا صیاد در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانعنوان کرد: مدت ۱۵ روز کاری است که به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو مشغول به کار شده ام و هنوز مسائل زیادی در مورد فدراسیون و شرایط تکواندو وجود دارد که باید از آنها اطلاعات کسب کنم.

وی در مورد بدهی یک میلیاردی فدراسیون تکواندو افزود: میزان بدهی ها را تایید می کنم چون بخاطر بی پولی مجبور بودیم برنامه هایمان را ادامه دهیم، اما شرایط مالی هیچ یک از فدراسیون ها خوب نیست.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو تصریح کرد: در سال جدید تا این لحظه بودجه ای از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دریافت نکرده ایم اما صحبت های خوبی در مورد تزریق بودجه به فدراسیون شده که امیدواریم مساعدت لازم انجام شود. تکواندو از رشته های مدال آور بازی های آسیایی اینچئون محسوب می شود، بنابراین نیازمند نگاه ویژه ای از سوی مسئولان ورزش است.

وی با بیان اینکه نمی داند چه زمانی پرداخت مالی به فدراسیون صورت می گیرد، می گوید: صحبت هایی در این مورد شده اما زمان آن هنوز مشخص نیست و امیدوارم به زودی این کار انجام شود. ما هم از مسئولان خواهش داریم هرچه زودتر این کار انجام شود تا برنامه های آماده سازی تیم ملی را برای رقابت های حساس پیش رو با قدرت ادامه دهیم.

صیاد درپاسخ به این سوال که آیا تیم ملی تکواندو به تورنمنت تونس در اواسط اردیبهشت ماه اعزام می شود یا نه؟ گفت: اطلاعی در این مورد ندارم و این کار در حوزه اختیاراتی سازمان تیم های ملی است. برای اعزام تیم ملی به تونس ذوالقدری رییس سازمان تیم های ملی باید تصمیم گیری کند اما چیزی در این باره از سوی وی نشنیده ام.

وی با بیان اینکه با کوله باری از امید و هدف وارد فدراسیون تکواندو شده، افزود: امیدوارم همه اهالی تکواندو به من کمک کنند. نگاه امیدوارانه ای به تیم های ملی تکواندو دارم که تمام تلاش خود را در اردوهای آمادگی بکار بسته اند.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو درباره انتخاب داوران ایرانی برای قضاوت در رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان نیز افزود: ما در انتظار پاسخ رسمی اتحادیه تکواندوی آسیا در مورد انتخاب داوران ایرانی هستیم که هنوز این کار انجام نشده است اما طی یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار