|
|
کدخبر: ۱۶۳۵۷۱

در تقابل با فدراسیون حق با باشگاه ها بود چون شرایط حساسی داشتند

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فکر می کنم بتوانیم در جام جهانی از حریفان مان امتیاز بگیریم.

احمد آل نعمه در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر خصوص شرایط تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی و آخرین وضعیت ملی پوشان صحبت هایی را انجام داد که در زیر می خوانید:

فارس: تیم ملی با ۱۰ بازیکن به اردوی آفریقای جنوبی آمد. آیا برگزاری این اردو با این تعداد بازیکن جای توجیه دارد؟

من فکر می کنم برای این اردوی بلند مدت واقعا سفر با این تعداد درست نبود اما به هر حال همین نفرات هم جزئی از تیم ملی هستند و سرمربی تیم ملی روی آنها حساب ویژه ای کرده بود که خواست این تعداد در اردوی تیم ملی حاضر باشند. فکر می کنم کی روش دلیل خاصی داشت که ما با این تعداد به اردو برویم چون اگر می خواستیم در خانه بنشینیم که قطعا از شرایط بازی دور می شدیم. البته کسانی هم که به اردوی تیم ملی نیامدند تیمشان در آسیا بازی داشت و آنها هم در شرایط بازی قرار داشتند که به ما اضافه شدند. فکر می کنم با این تعداد نفر به آفریقای جنوبی رفتن خیلی اتفاق خاص و عجیبی نبود که حالا هم این مشکل بر طرف شده است. در ابتدای اردو درست است که تیم تشکیل نشده بود اما از چند ماه قبل این تاریخ برای تیم ملی مشخص شده که به اردوی آفریقای جنوبی می رویم و حتما کی روش روی این اردو حساب ویژه ای باز کرده است و این ناقص رفتن تیم ملی به اردو اتفاقی بود که کسی پیش بینی اش را نمی کرد اما الان همه چیز در حال بهتر شدن است. ما در این اردو تمریناتمان را خوب برگزار کردیم و سایر بازیکنان هم به ما اضافه شدند تا تمرینات به شکل خوبی انجام شود.

فارس: در تنش های به وجود آمده بین فدراسیون فوتبال و باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانی آسیا فکر می کنی حق با کدام گروه بود؟

به نظر من می شود حق را به باشگاه ها داد چرا که شرایط شان در لیگ قهرمانان آسیا حساس بود اگر نفراتشان را به تیم ملی می دادند شاید در بازی هایشان به مشکل می خوردند و من فکر می کنم می توان حق را به این باشگاه ها هم داد. من امیدوارم بازیکنان ملی پوش این باشگاه ها حالا بعد از تمام شدن بازی های شان هم حالا با روحیه خوب به ما بپیوندند. روی هم رفته من به باشگاه ها حق می دهم.

فارس: شما بدون دروازه بان وارد این اردو شدید در این شرایط فکر می کردی تمریناتتان می تواند به آمادگی شما کمک کند؟

این تعداد قرار نبود تا آخر اردو همین اندازه بمانند و شما مطمئن باشید اگر قرار بود همین عده به آفریقای جنوبی بروند کی روش این اردو را برگزار نمی کرد چون اول اردو با آن تعداد کم بودیم و تمرینات دیگری را انجام می دادیم تا سایر بازیکنان اضافه شوند و با حضور دروازه بان کارهای تاکتیکی را انجام دادیم. به نظرم خیلی موضوع خاصی نیست.

فارس: چقدر برای خودت شانس قائلی که در لیست نهایی تیم ملی برای اعزام به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور داشته باشی؟

من تمام تلاشم را می کنم تا در اردو باقی بمانم. من همیشه آرزو داشتم که روزی پیراهن تیم ملی را بپوشم. خوشبختانه این اتفاق در زمان کی روش برای دومین بار است که برای من رخ می دهد. امیدوارم تمرینات منظم و پرقدرتی را انجام دهم تا بتوانم نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.

فارس: در حال حاضر از حریفان ایرانی در جام جهانی چقدر شناخت داری؟

فکر می کنم بتوانیم در جام جهانی امتیاز بگیریم. امیدوارم که بتوانیم فوتبال خودمان را ارائه دهیم چرا که ما بازیکنان مطرحی در فوتبال داریم که در اروپا بازی می کنند و در فوتبال ایران هم بازیکنان بزرگی داریم و این شانس را دارند که در سال های بعد بتوانند در اروپا بازی کنند. فکر می کنم بعد از جام جهانی برزیل مثل سال ۲۰۰۶ که نکونام، شجاعی و تیموریان راهی اروپا شدند بتوانیم در سال ۲۰۱۴ هم بازیکنان لژیونر داشته باشیم. با این شرایط فکر می کنم بتوانیم در جام جهانی از حریفانمان امتیاز بگیریم اما باید تلاش زیادی انجام دهیم و امیدوارم که در برزیل فوتبال آبرومندی را انجام دهیم.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار