|
|
کدخبر: ۱۶۳۶۰۴

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که بر خلاف رئال، او مقابل بایرن مونیخ نتایج بدی نگرفته است.

به گزارشخبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی پیش از دیدار امشب تیمش مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد که: بایرن مونیخ گربه سیاه او نیست و نتایج خوبی مقابل آنها به دست آورده است.

وی اظهار داشت: کریستیانو دیروز هم مثل همیشه تمرین کرد و در این روزهای اخیر عالی کار کرده است. امروز هم او را تست می کنیم اما روشن است که اگر همه مطمئن باشند که او می تواند بدون مشکل بازی کند، امشب به میدان خوهد رفت. مطمئنیم که او بازی می کند اما قبل از بازی تصمیم می گیریم. اگر ریسکی از بازگشت مصدومیت او وجود داشته باشد، از او استفاده نمی کنیم. باید از بازی در زمین خودمان استفاده ببریم اما مسابقه تعیین کننده هفته آینده است.

آنچلوتی ادامه داد: بیل بسیار خوشحال است. او دو روز گذشته کمی مشکل داشت اما به نظر می رسد کاملا آماده باشد. بیل هم مثل همه بازیکنان تیم اعتماد به نفس دارد. طبیعی است که پس از گلی که در فینال کوپا دل ری به بارسلونا زده، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. امیدوارم با ۱۱ بازیکن به میدان برویم. شوخی نمی کنم. تیم مقابل بارسا بسیار منسجم بود و همه با هم کار کردند و امشب هم همین طور خواهد بود. نمی گویم که بایرن همان بارسا است اما فلسفه دو تیم یکی است. نیاز داریم که سخت تلاش کنیم و در خط دفاعی منسجم باشیم. باید بازی را تحت کنترل داشته باشیم تا توانایی های خودمان را نشان دهیم. نمی خواهیم برای مهار بازی رقیبان به میدان برویم بلکه تلاش می کنیم بازی خودمان را به نمایش بگذایم.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: رونالدو مصدومیتی داشت که درمان های لازم بر روی او انجام شد، با پزشکان باشگاه مشورت کرد و دوران نقاهتش را سپری کرد. سه روز است که تمرین می کند و در دو روز گذشته با سایر بازیکنان تمرین کرده است. رونالدو احساس خوبی دارد. امشب از او تست می گیریم و اگر مشکلی نبود، بازی می کند. اگر ریسک بازگشت مصدومیت وجود داشته باشد، بازی نخواهد کرد؛ به همین سادگی.

وی اضافه کرد: شکست کلمه بسیار زشتی است. نمی توانم بگویم که رسیدن به نیمه نهایی یک موفقیت است؛ هدف در این رقابت ها رسیدن به فینال است. ما هنوز به فینال نرسیده ایم. باید ۱۸۰ دقیقه مقابل یک تیم قدرتمند بجنگیم. نیمه نهایی یک موفقیت نیست اما من فکر می کنم که حضور در چهار نیمه نهایی متوالی بد نباشد. بازی و توانایی ما با گذشت زمان بهتر شد. فرصت کسب دهمین قهرمانی در اروپا یک منبع انگیزه است. انگیزه داریم، برای این کار آماده ایم و امشب هر کاری بتوانیم انجام می دهیم.

آنچلوتی گفت: شاید بایرن مونیخ گربه سیاه رئال مادرید باشد اما گربه سیاه من نیست. با این حال این باعثنمی شود اعتماد به نفس من افزایش پیدا کند. چیزی که به من اعتماد به نفس می دهد، بازیکنام هستند. فکر می کنم امشب بتوانیم رئال خوبی را شاهد باشیم.

وی یادآور شد: بیل ابتدا مشکلاتی داشت اما پس از آن احساس راحتی بیشتری پیدا کرد و تمرین را شروع کرد و امروز فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. او گل می زند و فصل بعد بهتر خواهد شد. بیل خوش شانس است که در جام جهانی بازی نمی کند.

آنچلوتی تأکید کرد: فکر می کنم بازی های نیمه نهایی بسیار جالب و سخت هستند زیرا تیم ها شیوه های بازی متفاوتی دارند. چلسی و اتلتیکو توانایی های متفاوتی با رئال مادرید و بایرن مونیخ دارند اما فوتبال، فوتبال است بنابراین من فکر می کنم هر دو مسابقه جالب خواهد بود. فکر نمی کنم دیدار چلسی و اتلتیکو جنگ باشد. دیشب نمایش فوق العاده ای را شاهد بودیم و امشب هم همین طور خواهد بود.

سرمربی سابق پاری سن ژرمن افزود: بیرون گذاشتن یک بازیکن از ترکیب کار آسانی نیست زیرا همه فوق العاده عالی کار می کنند. ایسکو در بازی های اخیر عالی کار کرد و می تواند به بازیکن بسیار مهمی در دفاع و حمله تبدیل شود اما باید به این هم فکر کنیم که حضور کریستیانو انتخاب های بیشتری روی نیمکت به ما می دهد. بازیکنان می دانند که آنچه مهم است این است که تمام دقایق بازی برای ما تعیین کننده هستند. کاسمیرو به سختی بازی کرد اما وقتی در نیمه دوم بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل دورتموند برای ما به میدان آمد، بسیار مهم بود. کوئنترائو در ترکیب اصلی قرار می گیرد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار