|
|
کدخبر: ۱۶۳۶۴۹

پلی آف لیگ NBA

خبرگزاری تسنیم: در ادامه مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، تیم های واشنگتن، تورنتو و ایندیانا، حریفان خود را شکست دادند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در ادامه مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، تیم های واشنگتن ویزاردز، تورنتو رپتورز و ایندیانا پیسرز، حریفان خود را شکست دادند.

صبح امروز در سالن یونایتد سنتر شهر شیکاگو، بازی دو تیم بولز و ویزادر در وقت قانونی با تساوی ۹۱ بر ۹۱ به پایان رسید تا کار به وقت اضافه کشیده شود. واشینگتن ویزاردز اما در همان وقت اضافه اول با اختلاف یک شوت و با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۹ موفق به شکست میزبان خود شد. در این بازی یواکیم نواح، ۲۰ امتیاز و ۱۲ ریباند برای شیکاگو و بردلی بیل ۲۶ امتیاز و ۷ ریباند برای واشینگتن کسب کردند. همچنین یواکیم نواح پیش از این بازی به عنوان بهترین مدافع فصل جاری NBA معرفی شد. شیکاگو در حال حاضر ۲ بر صفر در مجموع ۷ بازی پلی آف از حریف خود عقب است.

تیم تورنتو رپتورز در سالن ایر کانادا سنتر در حضور راب فورد، شهردار تورنتو با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۵ حریف خودبروکلین نتس را شکست داد. امیر جانسون با ۱۶ امتیاز و ۹ ریباند برای تورنتو و جو جانسون با ۱۸ امتیاز و ۳ ریباند برای بروکلین، موثرترین بازیکنان تیمشان بودند. دو تیم در حال حاضر یک بر یک مساوی هستند.

تیم آتلانتا هاوکس اگرچه بازی مقابل ایندیانا پیسرز را در سالن «بنکرز لایف فیلدهاوس» شهر ایندیانا، بهتر شروع کرد و در کوارتر اول ۲۶ بر ۲۱ پیش افتاد اما در پایان بازی تیم میزبان با نتیجه ۱۰۱ بر ۸۵ پیروز شد. در این بازی پل میلساپ ۱۹ امتیاز و ۴ ریباند برای آتلانتا و پل جرج ۲۷ امتیاز و ۱۰ ریباند برای ایندیانا کسب کردند. در حال حاضر دو تیم یک بر یک مساوی هستند.

برنامه بازی های فردا به شرح زیر است:

شارلوت - میامی
دالاس - سان آنتونیو
پورتلند - هیوستون

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار