|
|
کدخبر: ۱۶۳۶۹۱

خبرگزاری تسنیم: سرمربی چلسی در آستانه رویارویی شاگردانش با لیورپول از نحوه برنامه ریزی رقابت های لیگ برتر انگلیس انتقاد کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال چلسی در هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس عصر یکشنبه در ورزشگاه آنفیلد میهمان لیورپول صدرنشین است، دیداری که به نوعی می تواند سرنوشت قهرمانی فصل جاری این رقابت ها را رقم برند. آبی پوشان لندنی دو روز پس از بازی با بندرنشینان باید در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استمفوردبریج به دیدار اتلتیکومادرید بروند.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی در خصوص فرصت کمی که بازیکنانش برای ریکاوری پس از بازی با لیورپول دارند، گفت: نمی توانم خودم تصمیم بگیرم که با لیورپول بازی کنیم یا نکنیم. این تصمیمی است که باید باشگاه بگیرد. من یک مربی هستم و بس! مشکلی با بازی یکشنبه ندارم ولی مشکلم با افرادی است که برگزاری بازی ما مقابل لیورپول را به جای جمعه یا شنبه به روز یکشنبه موکول کرده اند.

وی افزود: ما نماینده فوتبال انگلیس هستیم و تنها تیم باقیمانده این کشور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا. اسپانیا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا چهار تیم داشت و شرایط را برای موفقیت آنها فراهم ساخت اما برای ما این اتفاق صورت نگرفت.

آبی پوشان لندنی که در حال حاضر با ۷۵ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند در بازی مقابل لیورپول بازیکنان کلیدی خود از جمله پتر چک و جان تری را در اختیار ندارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار