|
|
کدخبر: ۱۶۳۷۴۳

پورکیانی خبر داد:

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان از تمدید قرارداد اعضای کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه برای یک سال دیگر خبر داد.

علی پورکیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمضمن اعلام این خبر گفت: قصد داریم برای فصل آینده تیم بهتری را راهی مسابقات کنیم و به دنبال این هستیم تیمی ببندیم که در میانه بالایی جدول رده بندی باشد.

وی افزود: برای فصل آینده با عبدالله ویسی توافق کرده ایم که در تیم مان بماند و در لیگ چهاردهم نیز وی هدایت تیم استقلال خوزستان را بر عهده خواهد داشت. با اینکه هنوز اجازه نداریم قراردادی امضا کنیم اما به صورت قلبی با ویسی تمدید کرده ایم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که مدت زمان قراردادی که قرار است با ویسی تمدید کنند چقدر است، اظهار داشت: شرایط به گونه ای است که نمی توان بیشتر از یک سال قرارداد بست و با آقای ویسی و کادرش یک ساله تمدید خواهیم کرد. البته بین ما و این مربی خوب این حرف ها وجود ندارد.

پورکیانی همچنین در خصوص وضعیت ایمان مبعلی که به صورت قرضی از استقلال خوزستان به جمع آبی های تهرانی ملحق شده بود، گفت: قرارداد مبعلی با استقلال خوزستان تا پایان فصل بود و اکنون با این بازیکن قراردادی نداریم. بازگشت او به تیم ما منوط به تایید کادر فنی و مدیریت باشگاه است و در صورتی که لازم باشد با او صحبت می کنیم تا به استقلال خوزستان بازگردد.

وی تاکید کرد: در هر پستی که کادر فنی احساس ضعف داشته باشد و بازیکن بخواهد، تلاش خواهیم کرد تا بهترین بازیکن را جذب تیم کنیم. اگر نیاز به جوانگرایی و آینده سازی باشد بازیکنان بومی جذب می کنیم و در صورتی که کادر فنی بازیکنان شاخصی بخواهد از بازیکنان غیربومی هم بهره خواهیم برد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار