|
|
کدخبر: ۱۶۳۷۷۷

پلی آف نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

خبرگزاری تسنیم: تیم های بسکتبال پتروشیمی و مهرام به دنبال سومین و آخرین پیروزی در پلی آف نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند تا فینال مورد انتظار این فصل را برگزار کنند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دیدار سوم پلی آف نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال فردا پنج شنبه در شهرهای تهران و اصفهان برگزار می شود. تیم های پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران به دنبال سومین و آخرین پیروزی در پلی آف نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند تا فینال مورد انتظار این فصل محقق شود.

تیم دانشگاه آزاد از ساعت ۱۶ فردا در سالن اختصاصی خود میزبان مهرام تهران است. شاگردان مهران شاهین طبع در حالی در این بازی پذیرای مهرام هستند که هر ۲ بازی قبلی خود را به این تیم باخته اند. البته بازی دوم مهرام و دانشگاه آزاد فقط با اختلاف ۳ امتیاز به سود مهرام تمام شد و حالا دانشگاه آزادی که فقط یک شکست تا از دست دادن فینال فاصله دارد باید با تمام توان و انگیزه مقابل مهرام پرمهره قرار بگیرد.

وضعیت ذوب آهن هم به همین شکل است. شاگردان فرزاد کوهیان پس از پیروزی بر فولاد ماهان سپاهان به نیمه نهایی رسید و حریف پتروشیمی بندر امام شد. پتروشیمی بدون شکست در ۲ بازی نخست پلی آف نیمه نهایی توانست ذوب آهن را شکست دهد و روی کاغذ نیز برنده بازی سوم است مگر اینکه ذوبی ها در خانه بتوانند کار بزرگی انجام دهند و اولین شکست این فصل پتروشمی را رقم بزنند.

برنامه دیدار مرحله نیمه نهایی که به صورت ۳ پیروزی از ۵ بازی برگزار می شود به شرح زیر است:

بازی سوم، پنج شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
ذوب آهن - پتروشیمی بندر امام، سالن ملت اصفهان، ساعت ۱۶
دانشگاه آزاد – مهرام، سالن دانشگاه آزاد، ساعت ۱۶

بازی چهارم، جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
ذوب آهن – پتروشیمی بندر امام،، سالن ملت اصفهان، ساعت ۱۶
دانشگاه آزاد – مهرام، سالن دانشگاه آزاد، ساعت ۱۶

بازی پنجم، دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
پتروشیمی بندر امام - ذوب آهن، سالن اندیشه بندرامام، ساعت ۱۶
مهرام - دانشگاه آزاد، سالن آزادی، ساعت ۱۶

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار