|
|
کدخبر: ۱۶۳۹۵۰

والیبال قهرمانی زنان باشگاه های آسیا

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال بانوان متین ورامین گفت: بازی با چین، بازی تدارکاتی خوبی برای ادامه مسیر ما محسوب می شود چون پیش از این هم نتیجه را پیش بینی کرده بودیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون والیبال سیما صدیقی پس از شکست تیمش مقابل نماینده چین اظهار داشت: نتیجه بازی مقابل نماینده چین را پیش بینی می کردیم و این بازی برای ما یک دیدار تدارکاتی خوب محسوب می شد تا بتوانیم در بازی مهم فردا عملکرد مناسبی داشته باشیم.

صدیقی ادامه داد: بازیکنان ما در ست نخست بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند هر چه که مدنظر ما بود در این ست پیاده کنند اما در ست دوم و سوم باز هم داستان فراز و نشیب تیم های ایرانی تکرار شد، یعنی بازیکنان ما در یک ست بسیار خوب هستند اما در ست دیگر ضعیف تر ظاهر می شوند و باید این نقطه ضعف را از بین ببریم.

سرمربی تیم متین ورامین خاطرنشان کرد: عملکرد ایران در ست دوم خوب نبود و اشتباهات فردی بازیکنان مان زیاد بود. ست سوم هم ایران بازی را خوب شروع کرد ولی خطاهای انفرادی بازیکنان ما به خصوص در جاگیری ها زیاد بود، هر چند ایران بهتر از ست دوم در این ست ظاهر شد و بازیکنان ما تلاش زیادی کردند.

وی درباره این که ایران مقابل ژاپن هم با امتیاز پایین نتیجه را واگذار کرد هر چند بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما مقابل چین این اتفاق نیفتاد، گفت: در این بازی کار گروهی کم بود و همان طور که گفتم ما در توپ گیری و دریافت اشتباه داشتیم هر چند تیم چین هم یک سر و گردن از تمام تیم ها بالاتر است. حتی دیدن فیلم های بازی این تیم می تواند یک دوره آموزشی برای مربیان و بازیکنان ما باشد.

صدیقی که تیمش فردا مقابل بازنده دیدار چین تایپه و تایلند قرار می گیرد، دراین باره گفت: بازی ها در مرحله ای است که هیچ نتیجه ای قابل پیش بینی نیست اما تلاش می کنیم که فردا برابر حریف خود خوب ظاهر شویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار