|
|
کدخبر: ۱۶۳۹۵۶

در پی ناکامی سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا؛

کارشناس تیم فوتبال کشورمان گفت: تیم ما اگر شروع خوبی داشته باشد، می تواند به موفقیت برسد و در صحنه بماند.

مرتضی محصص در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر مورد این موضوع که سه تا از تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا حذف شده اند و تنها فولاد در صحنه مانده، چه عواملی باعثحذف تیم ها شده اند گفت: تیم استقلال بسیار ضعیف شده بود و با از دست دادن مهره های کلیدیش ضربه سنگینی به این تیم وارد شد.

کارشناس کشورمان گفت: تیم سپاهان با شکل و شمایل تازه ای وارد میدان شد و از تیم های مطرح است ولی متأسفانه با مصدومیت محرم نوید کیا و نداشتن آمادگی کافی ضعیف شد و این اواخر نیز هم بسیار وارد حاشیه شده بود.

وی عنوان داشت: تیم تراکتورسازی قهرمان جام حذفی ما بود اما آن انرژی لازم که برای قهرمانی لازم بود را خوب حفظ نکرد و مربی آن هم عوض شده و تیم دچار ناکامی شد. اما تیم فولاد سرشار از انرژی و دارای کادر قوی و بازیکنان نیز از میانگین سنی خوبی برخوردار بودند. اگر تیم ها شروع خوبی را داشته باشند تا آخر موفق خواهند شد و فولاد شروع خوبی داشته است که توانسته در صف بماند و استحقاقش را داشت زیرا که فولاد بسیار کم گل خورده است و بسیار خوب دفاع می کرد.

محصص در ادامه در مورد این که چه راه کارهایی را پیشنهاد می کنید که در آینده تیم موفق شوند، اظهار داشت: ما نباید از شکست ها ترسی داشته باشیم زیرا که این شکست ها عامل پیشرفت ما هستند باید برنامه ریزی ها را برررسی کرد تا عملکرد بازیکنان را مورد بررسی قرار دهیم و نقاط ضعف و قوت آن ها را دریابیم از بازیکنان خارجی گهگاه استفاده کنیم اگر جایگزینی نداشته باشیم و همه ی اینها عواملی هستند که باید به آن ها توجه داشت تا بتوان به موفقیت دست پیدا کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان در مورد تونی، سرمربی تراکتورسازی که گفته است کل هزینه های فوتبال ایران به اندازه باشگاه الهلال هم نمی شود که آیا اعتقاد دارد که عربستانی ها به علت سرمایه گذاری موفق شده اند؟ افزود: یکی از عوامل موفقیت باشگاه الهلال را صحیح خرج کردن و مدیریت بسیار خوب آن ها است و با درایت کامل این هزینه ها خرج می شود و کادر فنی قوی، از دیگر موفقیت این تیم ها است و پیش از شروع بازی اطلاعات بسیار خوبی را از تیم رقیب جمع آوری می کنند و این مورد باعثمی شود که درصد موفقیت آن ها نیز بالا رود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار