|
|
کدخبر: ۱۶۳۹۷۵

قبل از بارش تگرگ از لخویا بهتر بودیم

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به دلیل خدمت سربازی باید یکسال دیگر در تراکتورسازی حضور داشته باشم.

فرشاد احمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست تراکتورسازی در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویا، گفت: با توجه به اینکه حذف دو تیم مسجل شده بود بازی حساسیت چندانی نداشت. کادرفنی تراکتورسازی بیشتر به بازیکنان جوان میدان داد و فرصت خوبی بود که کسب تجربه کنیم.

وی افزود: تا قبل از دقیقه ۵۷ و بارش تگرگ که باعثقطع بازی شد عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتیم اما بعد از وقفه ۳۰ دقیقه ای که در بازی به وجود آمد تمرکزمان را از دست دادیم و عملکرد خوبی نداشتیم.

مهاجم تراکتورسازی در مورد اینکه چرا تیمش در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی نداشت، اظهار داشت: این مسئله دلایل زیادی دارد که کادرفنی و کارشناسان می توانند در مورد آن نظر بدهند و علت یابی کنند.

احمدزاده در مورد اینکه گفته می شود علی دایی برای بازگشت او به پرسپولیس ابراز تمایل کرده است، گفت: من با پرسپولیس دو سال قرارداد دارم اما در حال حاضر سرباز هستم و برای گذراندن خدمت یک سال دیگر باید در تراکتورسازی حاضر شوم. در حال حاضر امکان بازگشت من به تیم وجود ندارد.

مهاجم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد به پرسپولیس بازگردد، عنوان کرد: فعلا فقط به تراکتورسازی فکر می کنم و تمام فکرم معطوف به این تیم است.

وی در مورد اینکه احتمال جدایی تونی اولیویرا وجود دارد، گفت: هواداران تونی اولیویرا را دوست دارند و او مربی با دانشی است. امیدوارم اولیویرا به تراکتورسازی بازگردد و یک تیم خوب را بسازد. تراکتورسازی می تواند سال آینده نیز به موفقیت خوبی دست پیدا کند.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار