|
|
کدخبر: ۱۶۳۹۷۹

امکانات عرب ها را داشتیم با اختلاف شکست شان می دادیم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز اطمینان کرد، اگر تونی اولیویرا در این تیم بماند، سرخپوشان تبریزی بازهم موفق به کسب جام خواهند شد.

مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در خصوص دلایل غیبتش در دیدار تراکتورسازی برابر لخویای قطر اظهار داشت: من کمی مصدوم بودم و به تشخیص مربی از روی نیمکت بازی را تماشا کردم. در این دیدار که تونی بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کرد، من هم به مانند برخی از نفرات تراکتورسازی فرصت بازی پیدا نکردم.

هافبک تدافعی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه افزود: تیم های تراکتورسازی و لخویا در بازی سه شنبه شب خیلی انگیزه نداشتند و بازی از هیجان زیادی برخوردار نبود اما با این وجود تیم ما فرصت های زیادی برای گلزنی داشت که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و به گل نرسیم.

وی در خصوص باخت استقلال مقابل لخویای قطر به تسنیم گفت: داور برای اعلام پنالتی اشتباه کرد و برخوردی را پنالتی دانست که اصلاً خطا نبود. ما روی اشتباهات داور بازی را واگذار کردیم در حالی که حق مان باخت نبود و باید پیروز می شدیم.

کیانی در توجیه دلایل ناکامی تیمش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: امکانات ما از زمین تا آسمان با تیم های عربی فاصله دارد. اگر ما امکانات این تیم ها را داشتیم در هر بازی آنها را با سه چهار گل اختلاف شکست می دادیم. با اینکه از لیگ قهرمانان حذف شدیم اما من معتقدم بازیکنان تراکتورسازی با وجود کم بودن امکانات بد کار نکردند و می توانیم در آینده نتایج بهتری را کسب کنیم.

هافبک تدافعی تیم فوتبال تراکتورسازی با ابراز امیدواری از اینکه تونی اولیویرا در جمع سرخپوشان تبریزی بماند، گفت: بازیکنان و هواداران تراکتورسازی علاقه زیادی به تونی دارند. متأسفانه وضعیت این مربی پرتغالی هنوز معلوم نیست اما امیدوارم تونی در تراکتورسازی بماند تا با وجود او باز هم شاهد موفقیت های دیگری برای این تیم باشیم. من اعتقاد دارم با حضور اولیویرا بازهم می توانیم موفق بوده و جام بگیریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار