|
|
کدخبر: ۱۶۳۹۸۸

نفت آبادان و بهشت هیرکان گرگان فینال این فصل لیگ دسته یک باشگاههای کشور را برگزار می کنند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگارانپالایش نفت ابادان با وجود اینکه در بازی اول خود موفق شد درکرج تیم کوشا البرز را شکست دهد در بازی دوم در آبادان کار چندان راحتی برای کسب پیروزی نداشت اما حضور پر شور تماشاگران در سالن باعثشد تا تیم نفت آبادان با انگیزه ای دو چندان مقابل حریف حود به میدان برود هر دو تیم که برای فینالیست شدن پا به میدان مسابقه گذاشته بودند ارائه گر بسکتبال زیبایی در زمین بودند این دیدار جذاب و دیدنی در نهایت با برتری ۸۶ بر ۷۱ نفت آبادان خاتمه پیدا کرد. نماینده آبادان اولین تیمی بود که موفق شد به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کند.

بهشت هیرکان گرگان در مشهد مقابل تیم طرح مسکن ثامن خراسان به میدان رفت. این بازی نیز با حساسیت زیادی دنبال شد. گرگانی ها که در بازی اول با اختلاف قابل توجهی موفق به شکست حریف خود شده بودند در بازی برگشت شاهد نمایش متفاوتی از طرح مسکن ثامن بودند تلاش دو تیم در این دیدار تساوی در نتیجه ۸۹ را به دنبال داشت اما در وقت های اضافه تیم سولن بهشت هیرکان استفاده بهتری از موقعیت های به دست امده داشت و موفق شد با کسب پیروزی با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۱ حریف تیم نفت آبادان در بازی فینال شود.

با نتایجی که در بازی دوم مرحله نیمه نهایی رقم خورد تیم های سولن بهشت هیرکان گرگان و نفت ابادان با کسب دو پیروزی به بازی فینال رسیدند.

تیم های طرح مسکن ثامن مشهد و کوشا البرز نیز برای رسیدن به جایگاه سوم در بازی رده بندی به مصاف هم خواهند رفت.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار