|
|
کدخبر: ۱۶۴۰۴۳

سابریست های کشورمان پس از اردوی آمادگی ۱۵ روزه، فردا عازم مسابقات جهانی آتن خواهند شد تا تجربیات مسابقات اخیر را به کار ببندند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سابریست های کشورمان در قالب یک تیم ۵ نفره فردا به رقابت های جهانی یونان اعزام خواهند شد تا تجربیات خود را این بار در آتن به کار بگیرند.

سیدعلی پاکدامن، محمد فتوحی، رهبری، عابدینی و فرزاد باهر ارسباران به عنوان نفرات اعزامی تیم سایبر راهی این مسابقات خواهند شد.

این بار انتظار بیشتری از تیم سایبر کشورمان می رود که پس از مسابقات جهانی ایتالیا خودی نشان دهند و همه چون رقابت های جهانی ایتالیا بتوانند در جایگاه مناسبی قرار گیرند.

ملی پوشان شمشیربازی در اسلحه سابر در سه مسابقه اخیر که در ایتالیا، اسپانیا و مسکو برگزار شد توانستند در بخش تیمی به ترتیب در جایگاه نهم، دوازدهم و چهاردهم را به خود اختصاص دادند.

امیدواریم شمشیربازان کشورمان در اسلحه سابر بتوانند از ظرفیت ها و پتانسیل های خود در مسابقات جهانی آتن استفاده کنند و این بار در جایگاه مناسب تری نسبت به گذشته قرار گیرند.

گفتنی است، ملی پوشان سابر چهارم اردیبهشت به مسابقات اعزام می شوند و این دوره از مسابقات از ۵ اردیبهشت به میزبانی یونان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار