|
|
کدخبر: ۱۶۴۲۰۸

خبرگزاری تسنیم: سرمربی استقلال گفت: به داور بحرینی و کنفدراسیون فوتبال آسیا صعود الشباب عربستان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می گویم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، امیر قلعه نویی پس از برتری ۳ بر یک تیمش مقابل الریان قطر گفت: در ابتدا به داور بحرینی و کنفدراسیون فوتبال آسیا صعود الشباب عربستان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می گویم. متأسفم از اینکه قرار است این داور بحرینی به جام جهانی برود.

وی ادامه داد: تأسف من از این بابت است که چنین داورانی قرار است به جام جهانی بروند و داوران خوب فوتبال ما نباید فرصت قضاوت در این رقابت ها را پیدا کنند. من باز هم به ای اف سی و داور بحرینی تبریک می گویم.

قلعه نویی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل الریان گفت: بازیکنان و شاگردان من در این بازی تلاش زیادی کردند و پس از بازگشت از عربستان با انگیزه در تمرینات حاضر شدند که من ممنون دار آنها هستم. من در این بازی به یکسری بازیکن جوان فرصت دادم که خوشحالم آنها و دیگر بازیکنان تیم عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی استقلال گفت: می توانستیم به عنوان تیم اول گروهمان صعود کنیم اما متأسفانه اشتباهات داوری به ضررمان رقم خورد. درست است که داور چینی در بازی اول مقابل الشباب پنالتی ما را نگرفت اما به عقیده من داور بحرینی با قضاوت ضعیفش در دیدار مقابل الشباب باعثعدم صعود ما شد. حالا من هرچقدر بگویم و اعتراض کنم بی فایده است و صدای اعتراض ما به جایی نمی رسد.

قلعه نویی خود را شرمنده مردم خواند و گفت: با عدم قهرمانی در لیگ و ناکامی در راه یابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شرمنده مردم شدیم. در این نتایج برخی مشکلات، کم شانسی، اشتباهات داوری و… تأثیرگذار بود فقط خوشحالم که مسابقات را با یک پیروزی پرگل تمام کردیم.

وی در واکنش به تشویق های هواداران استقلال و حمایت هایی که امشب از آبی پوشان داشتند گفت: من همیشه ممنون دار مردم بوده ام و اعتقاد دارم خدمت به اینها لیاقت می خواهد.

قلعه نویی با بیان این جملات در پاسخ به اینکه آیا فصل آینده در استقلال می مانید، گفت: پیش از این هم گفته ام که اگر در لیگ اول یا دوم می شدیم و تیم مان در لیگ قهرمانان صعود می کرد، می رفتم چون واقعا خسته ام و نیاز به استراحت دارم اما اگر در شرایط فعلی استقلال را رها کنم و این تیم را تنها بگذارم دور از معرفت است.

ادامه دارد…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار