|
|
کدخبر: ۱۶۴۲۴۰

بازیکن فوتبال استقلال گفت: من از عملکردم در استقلال از لحاظ فوتبالی راضی هستم اما شرایط روحی و روانی خوبی نداشتم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، پژمان نوری پس از پیروزی ۳ بر یک استقلال مقابل الریان اظهار داشت: ما بازی های خوبی در آسیا انجام دادیم و خیلی بدشانس بودیم که نتوانستیم از گروه خود صعود کنیم. در برخی بازی ها تمام بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم.

وی در مورد اینکه قلعه نویی پس از بازی با بازیکنان خداحافظی و یا نکته ای گوشزد نکرد، تأکید کرد: قلعه نویی برای مصاحبه به سالن کنفرانس رفت.

بازیکن استقلال در مورد اینکه وضعیت کادر فنی چگونه خواهد شد، گفت: وضعیت هیچکس مشخص نیست، خوشبختانه در این بازی جوانان توانستند خود را به خوبی نشان دهند، اگر می توانستیم در دیدارهای گذشته نتایج بهتری کسب کنیم هم اکنون برای صعود می جنگیدیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد اشتباه خودمان هم بود که این مسائل به وجود آمد و همچنین در برخی دیدارها بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم.

نوری در مورد اینکه آیا از وضعیت خودش در این فصل رضایت دارد، یاد آور شد: از لحاظ بدنی و فوتبالی خوب بودم اما از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشتم و نتوانستم کارایی لازم را داشته باشم خیلی چیزی ها دخیل بود که نمی توانم هم اکنون بگویم زیرا برایم حاشیه درست می شود، دوست ندارم چنین اتفاقی رخ دهد، هرکس که با من کار کرده شرایط اخلاقی من را می داند من در پرسپولیس بازی کردم و همین موضوع تنش هایی را به وجود می آورد البته اگر شرایط فرق می کرد و مثلاً توپ هایم به گل تبدیل می شد شرایط متفاوت بود.

وی در مورد اینکه فصل آینده در چه تیمی بازی خواهد کرد، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و پیشنهادی داده نشده است، این همه گفتند فوتبالیست ها قرارداد میلیاردی دارند اما اگر شما چیزی دیدید ما هم گرفتیم، شما ببینید ما یک قرارداد امضا می کنیم سه درصد حق فدراسیون دارد، پنج درصد مالیات باشگاه، ۲۰ درصد فتح الله زاده جریمه کرد، ۲۰ تا ۳۰ درصد اداره مالیات کم می کند و ۲۰ درصد هم حق انتقال به باشگاه دیگر. از یک میلیارد قراردادی که من داشتم ۳۰۰ میلیون دریافت کرده ام که با همین مبلغ هم تسویه خواهم کرد آن وقت باید به اداره مالیات که رفتم برای یک میلیارد مالیات را پرداخت کنم. چرا هیچ کارشناسی در این موضوع صحبت نمی کند.

نوری تأکید کرد: برخی بازیکنان میلیاردی پول گرفته اند که نوش جانشان باشد. اما ما که ۳۰۰ میلیون بشتر دریافت نکردیم و طبق آن هم باید مالیات پرداخت کنیم. معذرت می خواهم یکسری افراد دوربین دست شان گرفته اند و با میکروفن برای فوتبالیست ها مدارکی جمع می کند و بعد هم علیه آنها مطالبی می گویند همین مسائل باعثمی شود که بازیکن به کشورهای دیگری برود که نام خلیج فارس را تغییر می دهند اگر این اتفاق رخ بدهد بعد انگ دیگری به بازیکن می زند.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار