|
|
کدخبر: ۱۶۴۲۹۶

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قزاقستان

نمایندگان اوزان ۹۷ و ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با پیروزی مقابل حریفان شان در رقابت های قهرمانی آسیا راهی مرحله بعد شدند.

به گزارشخبرگزاری فارس، روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز در آستانه قزاقستان با مسابقات ۴ وزن دوم آغاز شده است که نمایندگان اوزان ۹۷ و ۷۴ کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل حریفان شان در دور اول راهی مرحله بعد شدند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۳ کشتی گیر حضور دارند رضا افضلی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل یاماتاکا از ژاپن به پیروزی دست یافت و راهی دور بعد شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم حامد طالبی زرین کمر در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل کشتی گیری از چین به پیروزی رسید و راهی مرحله دوم شد. در این وزن ۱۳ کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند، مسعود اسماعیل پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف حریفی از قرقیزستان می رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست به مصاف حریفی از چین می رود و در صورت برتری، در دور دوم با برنده مبارزه کشتی گیران ویتنام و ترکمنستان مسابقه می دهد. در این وزن ۱۲ کشتی گیر وزن کشی کردند.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار