|
|
کدخبر: ۱۶۴۳۱۲

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قزاقستان

نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با پیروزی مقابل حریف قرقیز به دور سوم رقابت های قهرمانی آسیا راه یافت.

به گزارشخبرگزاری فارس، روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز در آستانه قزاقستان با مسابقات ۴ وزن دوم آغاز شده است که نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم با پیروزی مقابل حریف قرقیز به دور سوم راه یافت.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند، مسعود اسماعیل پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۴ مقابل بازار بازارگوری یف، دارنده مدال برنز ۲۰۰۷ جهان و نفر پنجم المپیک پکن از قرقیزستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش فارس، پیش از این در وزن ۷۰ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر یک مقابل هیو لینگ از چین به پیروزی رسید و راهی دور دوم شد. وی در دور دوم با برنده مبارزه کشتی گیران ویتنام و ترکمنستان مسابقه می دهد. در این وزن ۱۲ کشتی گیر وزن کشی کردند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۳ کشتی گیر حضور دارند رضا افضلی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل یاماتاکا از ژاپن به پیروزی دست یافت و راهی دور بعد و مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم حامد طالبی زرین کمر در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل کشتی گیری از چین به پیروزی رسید و راهی مرحله دوم شد. در این وزن ۱۳ کشتی گیر حضور دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار