|
|
کدخبر: ۱۶۴۳۳۱

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا – قزاقستان

روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا با رقابتهای اوزان ۶۱،۷۰، ۷۴ و ۹۷ کیلو گرم از صبح امروز(۴ اردیبهشت ماه) در شهر آستانه قزاقستان آغاز شد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مسابقات روز دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا در وزن ۶۱ کیلوگرم مسعود اسماعیل پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل بازار بازار قلی یف از قرقیزستان دارنده مدال برنز جهان و نفر پنجم المپیک پکن با نتیجه ۷ بر ۴ به برتری دست یافت. وی در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه دولت نیازبیکوف از قزاقستان و دلشاد منصوراف از ازبکستان دو کشتی گیر مطرح دنیا مسابقه می دهد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۳ کشتی گیر حضور دارند رضا افضلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل ریوچی یامانکا از ژاپن با نتیجه ده بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

افضلی در این مرحله با برنده دیدار کشتی گیران چین و تایوان مبارزه می کند.

حامد طالبی زرین کمر در نخستین مبارزه خود با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد ژی ژانگ از چین گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل الیهان ژومایف از قزاقستان با نتیجه ۴ بر ۷ مغلوب شد. طالبی باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا در گروه شانس مجدد بتواند برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

همچنین در وزن ۷۰ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست مقابل هیو لینگ از چین با نتیجه ۱۲ بر یک به برتری دست یافت. وی دور دوم با برنده مبارزه کشتی گیران ویتنام و ترکمنستان مسابقه می دهد. در این وزن ۱۲ کشتی گیر حضور دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار