|
|
کدخبر: ۱۶۴۳۶۸

خبرگزاری تسنیم: مهاجم فرانسوی رئال مادرید از بابت به ثمر رساندن گل پیروزی بخش تیمش برابر بایرن مونیخ ابراز خرسندی کرد اما گفت در خانه باواریی ها امتحانی سخت پیش روی او و هم تیمی هایش خواهد بود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید که تنها گل بازی تیمش و بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، در پایان این بازی که در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئوی شهر مادرید برگزار شد، اظهار داشت: شب خاصی بود. بایرن تیم فوق العاده ای است اما ما هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و آن را بردیم. در نیمه اول سه موقعیت استثنایی داشتیم در حالی که بایرن مونیخ در این نیمه تنها یک موقعیت جدی داشت. مهمترین چیز این است که بازی را بردیم و حالا باید همین روند را در بازی برگشت حفظ کنیم. در این بازی من توانستم گل بزنم و از این بابت بسیار خوشحالم.

بنزما ادامه داد: رئال مادرید هم در خط حمله هم در دفاع عملکرد قابل قبولی داشت. کار گروهی ما خوب بود و مثل همیشه حملات سریعی ترتیب دادیم. اهمیت این بازی خوب دو چندان می شود وقتی به جایگاه حریف نگاه کنید. حالا باید استراحت کنیم. در لالیگا یک بازی پیش رو داریم و بعد از آن در بازی برگشت یک امتحان سخت دیگر مانند این بازی داریم. بازی برگشت به اندازه بازی رفت سخت خواهد بود. با این حال باید بگویم که ما مطمئنیم این بازی را می بریم و صعود می کنیم.

در همین حال سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان دوم رئال مادرید هم عنوان کرد: ما واقعاً از کاری که در این بازی انجام دادیم راضی هستیم. تلاش بزرگی بود و ما پاداش آن را گرفتیم. شاید حاشیه امنیتی که با این پیروزی برای خود ایجاد کردیم بزرگ نباشد اما به هر حال یک پیروزی است. با این حال سرنوشت این بازی هنوز مشخص نیست. ۹۰ دقیقه دشوار دیگر در مونیخ باقی مانده است اما به نظر من رئال مادرید در مسیر درسی گام برداشته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار