|
|
کدخبر: ۱۶۴۴۲۱

رسانه های انگلیس اعلام کردند:

خبرگزاری تسنیم: چندی پس از مطرح شدن نام فن خال به عنوان سرمربی احتمالی منچستریونایتد در فصل آینده، اکنون از وی به عنوان گزینه جانشینی ونگر در آرسنال نیز نام برده می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، گروهی از رسانه های انگلیسی اعلام کردند که لوئیز فن خال سرمربی تیم ملی هلند یکی از گزینه های جانشینی آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی حال حاضر تیم فوتبال آرسنال در فصل آینده است.

فن خال یکی از کسانی بود که پیش از اخراج دیوید مویس، سرمربی پیشین منچستریونایتد، از وی به عنوان سرمربی فصل آینده شیاطین سرخ نام برده شد اما اکنون ظاهراً توپچی ها لندن هم به خدمت گرفتن این مربی هلندی که قراردادش با فدراسیون فوتبال هلند در پایان جام جهانی به پایان می رسد، تمایل دارند؛ اتفاقی که در صورت محقق شدن به دوران ۱۸ ساله حضور آرسن ونگر روی نیمکت آرسنال پایان می دهد.

انتشار خبر آغاز مذاکره آرسنالی ها با فن خال در حالی است که سران این باشگاه همچنان اطمینان دارند می توانند با این مربی فرانسوی برای عقد قرارداد دو ساله جدید به توافق برسند، البته به نظر می رسد که ابقای ونگر مشروط به محقق شدن اهداف باشگاه در ماه آینده، یعنی قهرمانی در جام حذفی انگلیس و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار