|
|
کدخبر: ۱۶۴۴۲۳

سرمربی تیم یوونتوس؛

آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت: طی دو سال گذشته به هر موفقیتی که می توانستم دست یافته ام.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانو به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز؛ آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اظهار داشت: در هر سال برخی از مربیان در برخی از تیم ها تحت فشار بسیار بالا قرار می گیرند تا بتوانند به اهداف مورد نظر خود دست یابند. در این میان شخصا همیشه سعی کرده ام تا آرامش و خونسردی خود را حفظ کرده و تلاش کنم تا بهتر از گذشته پیش روم. این بهتر شدن به معنای کسب پیروزی قدرتمندانه نیست. ما در سه سال گذشته تمام توان خود را بکار گرفته ایم تا بتوانیم بهتر از فصلهای قبل پیش رفته و موقعیتمان را بهبود ببخشیم.

من معتقد هستم که میزان سنجش یک مربی فقط به پیروزی هایی که در مسابقات کسب می کنند نیست، بلکه به کارهایی است که برای تیم خود انجام داده و تصور و افکاری است که فوتبالیست ها از وی و کار هایش دارند. حتی به تفکری که در روسای باشگاه ایجاد می کند هم بستگی دارد.

در مورد اخباری که در رابطه با تماس تلفنی من با رافائل بنیتس برای گرفتن اطلاعات از تیم بنفیکا منتشر شده است، باید بگویم که این اخبار صحبت نداشته و هیچیک از آن ها درست نیست. من هیچ تماس تلفنی با بنیتس نداشته ام، زیرا به توانایی های همکارانم اعتقاد زیادی دارم. در عین حال به توانایی های خودم هم اطمینان دارم، زیرا مسابقات بنفیکا را دیده ام و برنامه ریزی های لازم را در مورد آن داشته ام.

باید تاکید کنم که بنفیکا تیم قدرتمندی است و انگیزه بسیاری برای رسیدن به موفقیت در رقابتهای لیگ اروپا دارد. این تیم قبلا موفق به کسب موفقیت در عرصه بین الملل شده است و سال گذشته هم در دقیقه آخر بازی از رسیدن به موفقیت بازماند. این نتایج شرایط مثبتی را برای این تیم فراهم خواهد کرد. حالا ما در مقابل این تیم قدرتمند قرار گرفته ایم و از اینکه حریف قدرتمندی را در پیش روی داریم، احساس غرور زیادی می کنیم.

یوونتوس هم انگیزه بسیار بالایی برای رسیدن به موفقیت دارد و برای این موفقیت برنامه ریزی های لازم را کرده است. یوونتوس به مربیگری من طی دو سال گذشته هم موفقیتی که توانسته بدست آورده است و در ادامه هم به همین منوال پیش رفته و برای رسیدن به موفقیت در لیگ اروپا با تمام توان حرکت خواهد کرد.

بطور حتم آن ها حریف سختی را در مقابل خود خواهند دید و مسیر دشواری را برای کسب پیروزی در پیش روی خواهند داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار