|
|
کدخبر: ۱۶۴۴۵۰

خبرگزاری تسنیم: مهاجم انگلیسی تیم فوتبال لیورپول اعلام کرد برای حضور در حساس ترین بازی هفته آینده فوتبال جزیره آماده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دنیل استوریج ابراز امیدواری که برندان راجرز، سرمربی تیم فوتبال لیورپول به او در بازی قرمزپوشان مرسی ساید برابر چلسی در هفته سی وششم لیگ برتر انگلیس میدان دهد.

استوریج چند هفته ای به دلیل مصدومیت خانه نشین بوده اما اکنون آماده است تا در مصاف لیورپول با نزدیک ترین تعقیب کننده اش، مصافی که در تعیین سرنوشت قهرمانی لیورپولی ها تاثیر بسزایی دارد، بازی کند.

این مهاجم ۲۴ ساله که از ۲۴ فروردین(پیروزی ۳-۲ لیورپول برابر منچسترسیتی) به میدان نرفته است، اظهار داشت: امیدوارم که برای بازی برابر چلسی برگردم، البته مطمئن نیستم که راجرز به من بازی می دهد یا خیر.

استوریج در پاسخ به این سؤال که اگر به میدان برود و به تیم پیشین خود گل هم بزند خوشحالی خواهد کرد، گفت: مایلم به تیم قدیمی ام احترام بگذاریم اما اگر به میدان بروم و در دقیقه آخر بازی گل هم بزنم آن وقت دیگر دیوانه خواهم شد، فکر می کنید اینطور نمی شوم؟ قصد ندارم این کار را انجام دهم اما نمی دانم در آن لحظه می توانم خودم را کنترل کنم یا نه.

استوریج در این فصل ۲۰ گل به ثمر رسانده است و پس از هم تیمی اروگوئه ای خود، لوئیز سوارز که ۳۰ گل زده است، دومین گلزن برتر این فصل لیورپول محسوب می شود. لیورپول در شرایطی از چلسی میزبانی می کند که با این پیروزی در آستانه کسب اولین قهرمانی اش در لیگ برتر انگلیس طی ۲۴ ساله گذشته قرار می گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار