|
|
کدخبر: ۱۶۴۴۵۳

در گفت وگو با فارس

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز خبر از جدایی خود از این تیم داد و گفت: من طلب زیادی از باشگاه تراکتورسازی دارم، ولی علت جدایی من مشکلات خانوادگی است.

میثم بائو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: به دلیل مشکلات خانوادگی امکان حضورم در تبریز نبوده و به احتمال فراوان دیدار برابر لخویا آخرین بازی من در تیم تراکتورسازی بود.

هافبک سابق تیم های استقلال تهران و شهرداری تبریز افزود: من طلب زیادی از باشگاه تراکتورسازی دارم، ولی علت جدایی من مشکلات خانوادگی است.

بائو در مورد بازی تراکتورسازی با لخویا گفت: در نیمه دوم بازی فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم و بر بازی نیز تسلط داشتیم، اما متاسفاته توپ های ما گل نشده و لخویا اصلا موقعیتی نداشت و اگر موقعیت های ما گل می شد به یک پیروزی پرگل برابر این تیم قطری دست می یافتیم.

وی در مورد گل تیم مهمان گفت: در آن صحنه با وجود لغزندگی میدان اسدی توپ را دفع کرد و اصلا خطایی صورت نگرفت و داور در این صحنه به اشتباه پنالتی علیه تراکتورسازی اعلام کرد.

میثم بائو سال گذشته با نظر مجید جلالی به تیم تراکتورسازی پیوست، اما طول فصل اکثرا نیمکت نشین بوده و یا در اواخر بازی وارد میدان می شد. وی حتی در یک مقطع توسط جلالی از تیم تراکتورسازی کنار گذاشته شد.

بائو متولد ۱۳۶۲ قائم شهر بوده و سابقه بازی در تیم های شموشک نوشهر، استقلال تهران، الشعب امارات، راه آهن تهران، ابومسلم مشهد، پرسپولیس تهران، شهرداری تبریز و تراکتورسازی تبریز را در کارنامه خود دارد.

در کارنامه وی شش بازی ملی نیز به چشم می خورد.

انتهای پیام / ۶۰۰۰۲ / ش۲۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار