|
|
کدخبر: ۱۶۴۶۰۸

مرحله پلی آف لیگ برتر فوتبال

خبرگزاری تسنیم: در جدال پیکان و فجرسپاسی مشخص خواهد شد که تک سهمیه استان فارس در لیگ برتر حفظ یا به سهمیه های پایتخت در این رقابت ها اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مرحله پلی آف لیگ برتر فردا آغاز می شود، با دیدار فجرسپاسی و پیکان در شیراز. اولین بازی و مسابقه رفت پلی آف. راند اول مبارزه ای ۱۸۰ یا شاید ۲۱۰ دقیقه ای که برنده اش می تواند حداقل برای یک سال سری داشته باشد در بین سرهای فوتبال ایران و جزو لیگ برتری ها باشد اما بازنده محکوم به حضور در لیگ دسته اول است و تلاش دوباره و دوباره برای لیگ برتری شدن.

فجرسپاسی میزبان بازی رفت پلی آف است. چهاردهمین تیم جدول رده بندی سیزدهمین دوره لیگ برتر که فصل را با غلامحسین پیروانی بد شروع کرد اما با حضور محمود یاوری کم اوج گرفت اما در نهایت به دیدار پلی آف رسید. فجر می تواند به بخت خوش خود ببالد که در نیم فصل دوم لیگ برتر عایدی داماش تماماً باخت بود و باخت و باخت و در عین حال لعنت بفرستد به بخت بدش که چرا یک دفعه در سه بازی آخر لیگ ذوب آهن به حداکثر آنچه که می خواست رسید.

هرچه هست تیم محمود یاوری باید از کارزار سخت و دشوار پلی آف جواز حضور دوباره تیمش در لیگ برتر را کسب کند. سرهنگ باتجربه که فصل گذشته هم با ذوب آهن در این مرحله حضور داشت و سهمیه شهرش را در لیگ برتر حفظ کرد، این بار باید «هنگ» زردپوشان شیرازی را به اردوگاه لیگ برتری ها بازگرداند.

او حالا با تیمی که توانایی و تجربه ذوب آهن را ندارد، بازهم در پلی آف است و حریف او و «هنگ» خسته اش پیکان فرهاد کاظمی است. کاظمی را همه می شناسند. او در کارش «وارد» است و راه بازی در لیگ یک را می ماند. تیمش در لیگ یک زیر سایه نفت مسجد سلیمان ماند اما با برتری برابر سیاه جامگان در بازی نخست پلی آف نشان داد، برای بازگشت به لیگ برتری بی تاب است.

بازی فردا تقابل تجربه یاوری است که موسپیدی کرده در فوتبال ایران با فرهاد کاظمی که به مانند دیگر «ف. ک» های فوتبال ایران زیر و بم این فوتبال را می داند و با آن آشناست. باید دید در این مبارزه پیروزی سهم کدام طرف می شود و آیا فارس در لیگ برتر می ماند یا اینکه پنجمین تیم تهرانی پای به لیگ برتر خواهد گذاشت.

برنامه دیدارهای پلی آف لیگ برتر به شرح زیر است:

شنبه - ۹۳/۲ / ۶
* فجرسپاسی شیراز - پیکان تهران، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه حافظیه شیراز

پنجشنبه - ۹۳/۲ / ۱۱
* پیکان تهران - فجرسپاسی شیراز، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه شهدای شهر قدس

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار