|
|
کدخبر: ۱۶۴۶۲۱

از کسی دلخوری نداشته ام و ندارم

خبرگزاری تسنیم: مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است انتشار قراردادهای اهالی فوتبال موجب منفی شدن دید مردم به این قشر می شود.

بهزاد غلامپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره وضعیتش برای فصل آینده و اینکه آیا در پرسپولیس می ماند یا خیر، اظهار داشت: هیچ اطلاعی در این مورد ندارم و هیچ صحبتی هم مطرح نشده است. یعنی الان وقتش نیست این مسائل مطرح شود. اگر قرار باشد قراردادم را تمدید کنم ابتدا باید طلبم را بگیرم و بعد این کار را انجام بدهم.

وی ادامه داد: یک عمر است که با علی دایی رفیق هستم و چندین سال با هم کار کرده ایم. قطعاً اگر دایی در پرسپولیس بماند من هم می مانم و اگر او نباشد من هم نیستم.

مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس که دروازه بان پیشین استقلال هم بوده، در مورد شرایطش در جمع سرخپوشان اظهار داشت: در مجموع شرایط خوب بود اما حاشیه های فراوان نگذاشت قهرمان شویم اما همین که سهمیه آسیایی گرفتیم و هواداران خوشحال شدند جای شکرش باقی است. بازیکنان یک فصل تلاش کردند و برای پرسپولیس با غیرت به میدان رفتند.

غلامپور تصریح کرد: از کسی دلخوری نداشتم و ندارم، فقط در یک مقطع یک مشکل کوچک با هواداران به وجود آمد که تمام شد. بعضی وقت ها آدم در عصبانیت حرفی می زند که منظوری ندارد.

وی در مورد انتشار لیست قراردادهای بازیکنان پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: یکی از حواشی پرسپولیس انتشار همین لیست دروغین بود. من مشکلی با شفاف سازی ندارم اما این کار باید درست انجام شود. انتشار قراردادهای فوتبالیست ها در جامعه اثر منفی دارد و دید مردم را به این قشر منفی می کند البته اگر پول ها کامل پرداخت شود و مالیات ها هم مشکلی نداشته باشد می شود این کار را انجام داد اما وقتی شما بیشتر پولت را نگرفته ای نباید قراردادها را منتشر کرد.

مربی دروازه بان های پرسپولیس در خصوص اینکه آیا نیلسون در پرسپولیس می ماند یا نه، گفت: اگر شرایط مهیا شود نیلسون ماندگار است و اگر هم مهیا نشود می رود ولی فعلاً چیزی مشخص نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار