|
|
کدخبر: ۱۶۴۶۸۲

با هیچ مربی ای مذاکره نکردیم

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام باشگاه سپاهان با اشاره به وضعیت کادرفنی این تیم برای فصل آینده گفت: باشگاه هنوز تصمیمی نگرفته و مذاکره با مربیان دیگر صحت ندارد.

مسعود تابش در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص کنار رفتن سپاهان از لیگ قهرمانان و فصلی که بدون جام برای این تیم تمام شد گفت: ما شایسته صعود بودیم ولی از لحاظ داوری اذیت شدیم، خصوصا در دو دیدار مقابل الاهلی و الهلال. اگر اشتباهات داوری وجود نداشت قطعا سپاهان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود می کرد. با این حال در مورد عملکرد تیم و مسائل مختلف دیگر جلساتی را در باشگاه خواهیم داشت تا همه چیز مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در خصوص وضعیت زلاتکو کرانچار اظهار داشت: باشگاه سپاهان هنوز هیچ تصمیمی در مورد قطع یا ادامه همکاری با این مربی نگرفته است. عملکرد فصل گذشته و مسائل مختلف دیگر از جمله انتخاب مربی فصل آینده، باید در شورای ورزش و کمیته فنی باشگاه سپاهان مورد بررسی قرار بگیرد. می خواهیم در این خصوص زود تصمیم گیری کنیم تا تکلیف کادرفنی برای فصل آینده مشخص شود.

تابش در پاسخ به این سوال که آیا مربیانی مثل اسکوچیچ، قلعه نویی و گل محمدی در فهرست گزینه های شما قرار دارند تاکید کرد: در هفته های اخیر اسامی مختلفی برای نیمکت مربیگری سپاهان مطرح شده ولی با صراحت می گویم که در حال حاضر هیچ گزینه ای مدنظر باشگاه نیست و با هیچ مربی ای مذاکره نکردیم. این موضوع باید در باشگاه مورد بررسی قرار بگیرد ولی ما می خواهیم بلافاصله سرمربی مشخص شود تا بازیکنان جدید را با نظر کادرفنی جذب کنیم. دیگر نمی خواهیم مشکلات و حرف و حدیثهای سال گذشته به وجود بیاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست سپاهان کرانچار را با توجه به خصوصیات مثبت مربیگری اش حفظ کند گفت: مطمئنا زلاتکو مثل تمام مربیان نقاط ضعف و قوت خودش را دارد. به هر حال او یک مربی باشخصیت است که امسال به جوان ها اهمیت داد و تلاش خود را کرد. با این حال باز هم می گویم که هنوز تصمیمی برای فصل بعد گرفته نشده و باشگاه باید همه چیز را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهد.

قائم مقام سپاهان در مورد این شایعه که قرار است نویدکیا فصل آینده سرمربی سپاهان باشد گفت: این موضوع صحت ندارد و نویدکیا همچنان بازی خواهد کرد چون سپاهان به او احتیاج دارد. محرم قرار بود مینیسک خود را مورد عمل جراحی قرار دهد ولی این کار را نکرد تا به سپاهان کمک کند. او در سفر به آلمان مینیسک خود را جراحی خواهد کرد و بعد از سپری کردن دوران مصدومیت که طولانی هم نیست به تمرینات سپاهان اضافه خواهد شد.

تابش در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تغییری در پست مدیریت سپاهان انجام خواهد شد گفت: قرار نیست مدیرعامل تغییر کند. آقای خلیلیان یک مدیر ورزشی و کاربلد است که چند ماه بیشتر از فعالیت او نمی گذارد. در این مدت به اندازه کافی تغییرات مدیریت رخ داد و یکی از دلایل موفقیت هر باشگاهی قطعا ثبات مدیریت است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار