|
|
کدخبر: ۱۶۴۷۲۵

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی روش هم که عصبانی می شود چیزهایی می گوید او که مانند من و نبی سعه صدر ندارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان در خصوص آخرین شرایط بازیکنان تیم ملی فوتبال در اردوی آفریقای جنوبی گفت: بازیکنان روز گذشته پس از ۲ بازی دوستانه تمرینات خود را انجام دادند و تا جمعه آینده در آفریقای جنوبی هستند. خوشبختانه تقریبا تمام بازیکنان در اردو حضور دارند و مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد اینکه چرا باشگاه سپاهان بازیکنانش را در اختیار تیم ملی قرار نداده اظهار داشت: قبلا با ۴ باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هماهنگ کرده بودیم که پس از پایان لیگ بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی قرار دهند اما ۲ باشگاه سپاهان و استقلال این کار را نکردند؛ همان موقع کی روش ناراحت شد اما ما با او صحبت کردیم تا اردو را برگزار کند و آن ۴ باشگاه هم زمانی بازیکنانشان را به تیم ملی بدهند کارشان در آسیا تمام شده باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: خوشبختانه باشگاه های تراکتورسازی و فولاد با ما همکاری کردند اما ۲ باشگاه دیگر این کار را انجام ندادند البته نمی توانستیم به آنها زور بگوییم چون حرفمان قانونی نبود، بالاخره آنها هم شرایط حساسی داشتند و می خواستند از گروه خودشان صعود کنند به نظر من اگر کادر فنی تیم ملی پیش از این مشکلات جلساتی را برگزار می کرد و بازیکنان ملی پوش این تیم ها را از همان ابتدا آزاد می گذاشت بهتر بود، متأسفانه هیچ وقت بین کادرهای فنی ما هماهنگی وجود ندارد که اگر این اتفاق رخ می داد این مشکلات هم پیش نمی آمد.

کفاشیان درباره شایعه مشکلاتی که بین کی روش و نبی اتفاق افتاده است عنوان کرد: مشکل خاصی نیست، کی روش در عصبانیت صحبتی را مطرح کرده و گفته بود چرا نبی به مالزی رفته است البته باید بگویم نبی جز کمیته بین الملل کنفدراسیون فوتبال آسیا است و باید در جلسه حضور پیدا می کرد کی روش هم که عصبانی می شود چیزهایی می گوید او که مانند من و نبی سعه صدر ندارد.

وی در مورد اینکه چرا مانند گذشته خوش خنده و خوش رو نیست، تأکید کرد: من از زمان سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک در صحنه ورزش حضور داشتم و همیشه فشار کاری را تحمل می کردم اما روحیه داشتم و می خندیدم این اتفاق در ابتدای حضورم در فوتبال هم رخ داد اما سختی کار باعثشد که کمتر بخندم بالاخره من هم سنگ نیستم که و احساس دارم. واقعا بعضی اوقات ناراحت می شدم.

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مسئله که می خواهد برای دوره بعدی انتخابات این فدراسیون هم کاندیدا شود درباره مسئله شفاف سازی قراردادها در فوتبال گفت: من معتقدم که باید شفاف سازی صورت بگیرد تا شاهد رقابت های سالمی باشیم اما می بینیم که وضع باشگاه های ما زیاد جالب نیست الان از ۴ نماینده ۳ نماینده ما در لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند اما تیم ملی در رده اول آسیا حضور دارد.

کفاشیان ادامه داد: چرا باید باشگاه های ما چنین وضعیتی داشته باشند البته من معتقدم که باشگاه هایمان ابزارهای لازم را در اختیار ندارند که بهترین نمونه آن استقلال است. استقلال در ابتدای فصل با بازیکنان خوبی قرارداد بست اما نوع قرارداد بستن باعثشد تا بازیکنانی مانند نکونام و منتظری از این تیم بروند. من خودم شاهد هستم نکونام ابتدای فصل پیشنهاد ۴،۵ میلیاردی داشت اما به استقلال آمد ولی وقتی بازیکن با بدحسابی روبرو می شود دلسرد می شود و ترجیح می دهد به تیم های دیگر برود البته باید این مسئله را در نظر داشت واقعا یکی دو بازیکن در یک تیم می توانند تأثیرگذار باشند. با این شیوه باشگاه های ما ضعیف می شوند و به طبع فوتبال ملی ما هم ضعیف می شود.

ادامه دارد…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار