|
|
کدخبر: ۱۶۴۷۵۷

خبرگزاری تسنیم: درآمد ۴ نماینده ایران در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، با پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا درآمد کامل ۴ نماینده ایران در این مرحله مشخص شد. در این میان فولاد خوزستان که بیشترین درآمد را داشته باز هم امکان کسب درآمد بیشتر را در دیدار مقابل السد قطر خواهد داشت.

طبق جدول درآمدی باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا یارانه سفر برای هر تیم در مرحله گروهی ۳۰ هزار دلار، برای هر پیروزی ۴۰ هزار دلار، برای هر تساوی ۲۰ هزار دلار و برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی ۵۰ هزار دلار است.

۱ - فولاد خوزستان:فولاد با کسب ۴ پیروزی و ۲ تساوی توانست ۲۰۰ هزار دلار را به خود اختصاص دهد. ۹۰ هزار دلار سوبسید سفر در مرحله گروهی را هم باید به این رقم اضافه کرد. همچنین فولاد تنها تیم ایرانی است که پاداش ۵۰ هزار دلاری حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به خود اختصاص داده و البته سوبسید سفر در این مرحله هم ۴۰ هزار دلار خواهد بود.

بنابراین درآمد فولاد خوزستان بدون احتساب نتایجی که در بازی یک هشتم نهایی مقابل السد کسب خواهد کرد و صعود احتمالی به مرحله یک چهارم نهایی، تنها تا پایان مرحله گروهی۳۸۰ هزار دلار معادل یک میلیارد و صد و چهل میلیون توماناست.

۲ - سپاهان اصفهان:سپاهان با شکست مقابل الهلال عربستان هم از صعود و هم از افزایش درآمدهای خود در لیگ قهرمانان آسیا محروم شد. این تیم با کسب ۲ برد، یک تساوی و ۳ شکست و همچنین سوبسید ۹۰ هزار دلاری سفر در نهایت با۲۱۰ هزار دلار درآمد معادل ۶۳۰ میلیون توماناز گردونه رقابت ها کنار رفت.

۳ - استقلال:استقلال با برتری مقابل الریان توانست با وجود حذف از آسیا، اندوخته مالی خود از این مسابقات را افزایش دهد. این نماینده ایران با ۲ پیروزی، یک تساوی و ۳ شکست از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت. با این نتایج و احتساب سوبسید سفر استقلال در نهایت با۱۹۰ هزار دلار معادل ۵۷۰ میلیون تومانبه کار خود در لیگ قهرمانان آسیا پایان داد.

۴ - تراکتورسازی:یک برد، ۳ شکست و ۲ تساوی حاصل کار تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا بود. با احتساب سوبسید سفر، تراکتورسازی در نهایت۱۷۰ هزار دلار معادل ۵۱۰ میلیون توماناز این مسابقات درآمد داشته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار