|
|
کدخبر: ۱۶۴۷۵۸

یکی از بهترین اردوها را پشت سر می گذاریم

خبرگزاری تسنیم: هافبک ملی پوش تیم فوتبال ذوب آهن در مورد شایعه پیوستنش به پرسپولیس گفت: هنوز مذاکره ای با این تیم انجام نداده ام.

قاسم حدادی فر در گفت و گو با حبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص بحثپیوستنش به پرسپولیس و اینکه می گویند با مسئولان باشگاه مذاکره کرده است گفت: تاکنون مذاکره ای با مسئولان پرسپولیس انجام نداده ام هر چند این خبرها را در سایت های خبری می خوانم. فعلا در اردوی افریقا هستیم و من هم روی تیم ملی تمرکز کرده ام، حالا باید به ایران برگردیم تا ببینیم وضعیت چگونه خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد پیراهن پرسپولیس را بر تن کنی تصریح کرد: این بستگی به پیشنهاد پرسپولیس دارد و باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. من بازیکن آزاد هستم و طبیعی است که پیشنهاد هر تیمی را مورد بررسی قرار دهم. با این حال هنوز فردی از باشگاه پرسپولیس با من تماس نگرفته و مذاکره ای انجام نشده است.

حدادی فر در مورد وضعیتش در ذوب آهن و اینکه چقدر احتمال دارد در این تیم بماند گفت: ذوب آهن را دوست دارم و قبلا هم این موضوع را ثابت کرده ام. باید به ایران برگردم تا ببینم برنامه های باشگاه چیست. شاید بمانم و شاید هم جدا شوم و چیزی معلوم نیست. قبلا هم گفته بودم که دوست دارم شرایط جدیدی را تجربه کنم و شاید یکی از هدف هایم انتخاب تیم جدید باشد ولی هنوز چیزی معلوم نیست و ذوب آهن هم یکی از تیم های مورد نظرم خواهد بود.

هافبک تیم ملی در مورد اردوی آفریقای جنوبی تاکید کرد: خدا را شکر که این اردو لغو نشد و این یکی از بهترین اردوی های دوران فوتبالی ام است. تمریناتی که اینجا انجام دادیم فوق العاده بود و با اضافه شدن بازیکنان، شرایط خیلی بهتر شد. امیدوارم تا جام جهانی به آمادگی صد در صد برسیم و در بهترین شرایط ممکن به برزیل برویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار