|
|
کدخبر: ۱۶۴۷۸۷

عقاب ها دنیا را شگفت زده می کنند

خبرگزاری تسنیم: مدافع پیشین میلان عنوان کرد نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۴ دنیا را شگفت زده خواهد کرد و توانایی رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها را دارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تاریبو وست، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال نیجریه گفت: در ترکیب کنونی تیم ملی نیجریه یک نکته منحصربه فردی وجود دارد که باعثمی شود عقاب ها در جام جهانی ۲۰۱۴ دنیا را شگفت زده کنند.

نیجریه که در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با ایران، آرژانتین و بوسنی وهرزگوین همگروه است تاکنون موفق نشده فراتر از مرحله یک هشتم نهایی برود ولی تاریبو وست که خودش در جام های جهانی ۱۹۹۸ و ۲۰۰۲ در تیم نیجریه عضویت داشته معتقد است این بار عقاب ها می توانند این رکورد را بشکنند.

وی افزود: این بار قضیه فرق می کند چون من تیم کنونی نیجریه را تیمی می بینم که می تواند به این بدشانسی ها خاتمه دهد. آنها از دور یک هشتم نهایی هم صعود خواهند کرد. در دوره ما هم نیجریه تیمی فوق العاده بود که با بازیکنان خاصی هم داشت ولی این تیم کاملاً متفاوت است.

مدافع پیشین میلان خاطرنشان کرد: نقطه قوت تیم سرمربی تیم یعنی استفان کِشی اتحاد و یکدلی است. آنها خودباوری بالایی دارند. خیلی ها سال گذشته در آفریقای جنوبی شانس کمی برای قهرمانی نیجریه در جام ملت های آفریقا قائل بودند ولی عقاب ها موفق به این کار شدند و این اولین عنوان قهرمانی نیجریه در این تورنمنت پس از سال ۱۹۹۴ بود. روحیه برتری جویانه همچنان در این تیم وجود دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار