|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۰۴

مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال؛

سرمربیان دو تیم مهرام و دانشگاه آزاد بعد از پایان مرحله نیمه نهایی از مصاف آخر تیمشان صحبت کردند.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام بعد از صعود به فینال لیگ در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانبه سختی بازی آخر اشاره کرد: بازی نیمه نهایی نباید غیر از این باشد. تصور این که در خانه حریف کارمان انقدر سخت باشد را از قبل هم داشتیم.

وی ادامه داد: قصد بازی دادن به صمد را در این بازی نداشتم. طی این فصل هیچوقت از پیر و جوانی یا مصدومیت بازیکنانم نگفته ام. اوشین یک نیم فصل بازی نکرد اما هیچ حرفی نزدم. با این وجود صمد واقعا شرایط بازی نداشت و ما هم بازیکن خارجی نداریم در حالی که تاثیرات بازیکن خارجی در بازی واقعا زیاد و دانشگاه آزاد هم تیمی واقعا قوی است.

داوران هم باید بازی را مدیریت کنند

هاشمی گفت: با این شرایط کارمان واقعا سخت شد و صمد هم از روی احساس مسئولیت اصرار به بازی داشت که در نهایت وی را به زمین فرستادم در حالی که واقعا نمی توانست بازی کند و سلامت بازیکن هم برایم مهمتر از بردن یک بازی است.

سرمربی مهرام از داوری بازی سوم بیشتر از قبل رضایت دارد اما تاکید می کند: برخلاف بازی قبل که بسیاری از خطاها گرفته نشد در این دیدار برای هر برخورد کوچکی خطا گرفتند. در حالی که داوران هم باید مانند مربیان بازی را مدیریت کنند. با این وجود کار داوران از این جهت خوب بود که بازی به جنجال کشیده نشد. گاهی باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کرد.

شاهین طبع:تجربه حریف بیشتر بود

مهران شاهین طبع سرمربی دانشگاه آزاد هم بعد از باخت نزدیک در دیدار سوم توضیح داد: باید بهتر از این بازی می کردیم. در کوارتر چهارم چند ضد حمله را که می توانستیم به گل برسانیم را نگه داشتیم و بازیکن خارجی توپها را گل نکرد ضمن اینکه چند پنالتی را هم از دست دادیم. تجربه بازیکنان حریف هم بیشتر بود و ورود صمد نیز شرایطی را ایجاد کرد که تمرکز تیم بیشتر باشد.

با این وجود شاهین طبع به بازی خوب تیمش در این مرحله هم اشاره می کند: تیم ما در مرحله پلی آف شرایط متفاوتی دارد چون در این مرحله شرایطی به وجود می آید که تیمها رشد می کنند اما امید زیادی به برد داشتیم که متاسفانه به نتیجه نرسید.

سرمربی دانشگاه آزاد اضافه کرد: یکی از مشکلات ما هم این بود که شروع خوبی نداشتیم در مجموع بازیهای این مرحله شروع کارمان خوب نبود. شروع قدرتمند اهمیت زیادی در بازی دارد. از آن مهمتر برگشت به بازی است که در این زمینه هم کادرفنی باید پاسخگوی ضعفها باشد.

وی در مورد کمتر استفاده کردن از حسن زاده گفت: ما کمی مشکل ریباند در بازی داشتیم. به خاطر حضور حدادی در زیر سبد مهرام و همچنین ۲۰ ریباند کمتر از این تیم، مجبور به استفاده از بازیکنانی شدیم که زیر حلقه ریباند بیشتری داشته باشیم اما در هر حال بازی کردن مقابل بازیکنی مثل حدادی واقعا مشکل است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار