|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۲۷

از ۱۴ سالگی باشگاه بزرگترین بخش زندگی ام بوده

سرمربی موقف منچستریونایتد در نخستین کنفرانس خبری خود در این تیم تاکید کرد حضور روی نیمکت این تیم مایع افتخار و سربلندی وی است.

به گزارشخبرگزاری فارس، رایان گیگز که اکنون به شکل موقت سرمربی منچستریونایتد شده و به عنوان جانشین دیوید مویس معرفی شده است در نخستین کنفرانس مطبوعاتی تیمش پیش از رویارویی فردا(شنبه) با نورویچ حاضر شد.

یونایتدها در حال حاضر با ۵۷ امتیاز رده هفتم لیگ برتر را به خود اختصاص داده اند و هیچ امیدی برای حضور در دیدارهای اروپایی فصل بعد نیز ندارند.

گیگز در مورد حضور روی نیمکت منچستریونایتد و شرایط تیم گفت: هفته خوبی داشتیم. همه بازیکنان خوب بودند و به نظر می رسد که همه شان در بهترین شرایط هستند. به بازیکنان گفتم که به همه شان اعتماد کافی دارم. از توانایی هایشان اطلاع دارم. فقط کافی است به وارد زمین شده و کارهایی که می توانند انجام دهند را به نمایش بگذارند. من هم از حضور در روی نیمکت منچستریونایتد به خودم می بالم. حضور در اینجا مایه افتخار و سربلندی من است. البته کمی هم عصبی هستم زیرا به عنوان یک بازیکن بی صبرانه منتظر آغاز دیدار روز شنبه با نورویچ هستم.

گیگز در ادامه گفت: می دانم که این دیدار در اولدترافورد برای ما خیلی خوب خواهد بود. ورزشگاه یک صدا ما را تشویق می کنند. حضور در این دیدار مهم ترین اتفاق زندگی من خواهد بود. این باشگاه از زمانی که من ۱۴ ساله بودم، بزرگترین بخش زندگی من بوده است. زمانی که اد وودوارد(مدیر اجرایی منچستریونایتد) از من خواست تا در دیدارهای باقی مانده هدایت تیم را به عهده داشته باشم، برای پذیرش آن کمی تردید داشتم اما در نهایت پذیرفتم. من زیر نظر الکس فرگوسن کار کردم و نخستین چیزی که در آن زمان به ذهنم رسید این بود که با او در این خصوص مشورت کنم. نظر او مثبت بود و من هم این کار را پذیرفتم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار