|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۲۸

قائم مقام باشگاه سپاهان در خصوص حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان ما بازی خوبی مقابل الهلال عربستان انجام دادند، اما تیم داوری مانع نتیجه گرفتن تیممان شد.

مسعود تابش در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: داوری در آسیا به تیم ما ضربه زد. براین اساس داور بازی تیم ما مقابل الشباب هم خیلی تیم ما را اذیت کرد و گل آفساید حریف را درست اعلام کرد.

تابش در ادامه اظهار داشت: ما در دو بازی حساس از داوری ضربه خرودیمف این امر باعثشد که از لیگ قهرمانان آسیا حذف شویم.

** ملی پوشانمان به ایران باز می گردند

وی درباره نرفتن ملی پوشان سپاهان به اردوی تیم ملی گفت: من اطلاعی ندارم که بازیکنان ملی پوش به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی می روند یا نمی روند.

نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال چند روز قبل اعلام کرد که بازیکنان سپاهان به ایران بر می گردند و به آفریقایجنوبی نمی روند.

تابش در ادامه اظهار داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال قول مساعد دادند که ملی پوشان سپاهان را در اردوی اتریش استفاده خواهند کرد.

وی درباره تاثیر حذف بازیکنان سپاهان از تیم ملی بر روی عملکردشان گفت: به طور حتم این امر تاثیرگذار بود. به هرحال بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند و بعد خط می خورند، در روحیه شان تاثیر منفی می گذارد.

** وضعیت کرانچار بعد از بازگشت از ایران مشخص می شود

تابش درباره وضعیت کرانچار بیان کرد: ما هیچ صحبتی با کرانچار انجام ندادیم و بعد از بازگشت تیم به ایران در مورد وی تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی درباره انتشار رقم قرارداد بازیکنان سپاهان بیان کرد: اگر ما مبالغ قارداد بازیکنان را انتشار دهیم، آن وقت می بینید که قرارداد ما نسبت به سرخابی ها کمتر است. قرارداد محرم نویدکیا نسبت به دهنوی پائین تر است.

قائم مقام باشگاه سپاهان عنوان کرد: اگر لازم باشد قراردادهای بازیکنان را منتشر می کنیم. ما ۱ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان به بازیکنانمان ندادیم. ستارگان ما کمتر از این مبلغ دریافت کردند.

تابش در خصوص خداحافظی نویدکیا از دنیای فوتبال گفت: این موضوع صحت ندارد. محرم نویدکیا از ناحیه همسترینگ مشکل دارد و عمل جزئی روی پایش انجام داده است. وی به زودی به فوتبال باز می گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال ما تا مدتها با نویدکیا کار داریم و نمی گذاریم وی از سپاهان جدا شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار