|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۴۰

حرف هایم تهدید نیست، حقیقت است

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که ۲ تیم قطری به او پیشنهاد داده اند.

محسن بنگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه گفته می شود او، سید جلال حسینی و خلعتبری برای جدایی از پرسپولیس با علی دایی صحبت کردند، عنوان کرد: اصلاً چنین چیزی نیست، مگر دایی ایران بوده که ما با او صحبت کنیم؟ نمی دانم این اخبار از کجا منتشر می شود.

وی ادامه داد: در روزنامه ها نوشتند من مسائل مالی را برای ماندن در پرسپولیس شرط کردم که اصلاٌ درست نیست. برخی رسانه ها حالا که ملی پوشان در ایران نیستند می خواهند به ما فشار بیاورند.

مدافع پرسپولیس ضمن بیان این مسئله که از ۲ باشگاه قطری پیشنهاد دارد، در مورد آینده خودش در این تیم اظهار داشت: حرف هایی که می زنم تهدید نیست بلکه حقیقت است. مگر فعلا تکلیف باشگاه پرسپولیس مشخص است؟ الان من باید برای ماندن در پرسپولیس با چه کسی حرف بزنم؟

بنگر درباره منتشر کردن عکسی در صفحه اجتماعی خود که در آن بازیکنانی مانند حسینی، ماهینی، خلعتبری، پولادی، صادقیان و… حضور دارند، تاکید کرد: من عکس دوستانم را منتشر کردم چون دوست دارم باز هم در کنار هم بازی کنیم اما اول باید بدانیم تکلیف باشگاه به کجا کشیده می شود؟

وی در واکنش به این حضور قاسم حدادی فر در پرسپولیس گفت: خدا کند قاسم به پرسپولیس بیاید؛ اما جواب ما را که بازیکن این هستیم را نمی دهند.

بنگر در مورد اینکه گفته می شود سید جلال حسینی به لیگ قطر می رود، اظهار داشت: من از سید جلال خبری ندارم و نمی دانم چه کار کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار