|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۷۴

خوشحالم ولی کمی هم عصبی هستم

خبرگزاری تسنیم: مربی موقت منچستریونایتد از اینکه هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفته احساس غرور می کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در پی اخراج دیوید مویس از سمت سرمربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد رایان گیگز به عنوان مربی موقت هدایت شیاطین سرخ را به عهده گرفت.

رایان گیگز در آستانه دیدار فردای(شنبه) شیاطین سرخ مقابل نوریچ سیتی، امروز(جمعه) در اولین کنفرانس خبری اش به عنوان مربی گفت: وقتی اِد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد از من خواست تا در ۴ بازی باقی مانده فصل هدایت تیم را به عهده بگیرم، بدون هیچ تردیدی پاسخ مثبت دادم. باید بگویم که این غرورآمیزترین لحظه زندگی ام است. باشگاه منچستریونایتد از سن ۱۴ سالگی ام بزرگ ترین بخش زندگی من بوده است.

وی افزود: از اینکه هدایت شیاطین سرخ به من سپرده شده احساس غرور می کنم و خوشحالم ولی از طرفی هم کمی عصبی هستم. درست همانند دوران بازیگری ام بی صبرانه منتظر دیدار مقابل نوریچ هستم. نمی توانم تا شروع بازی فردا که در اولدترافورد برگزار می شود، منتظر بمانم. می دانم که بازی سختی خواهد بود ولی به بازیکنان گفته ام که به شما اعتماد دارم و می دانم که از عهده این بازی برخواهید آمد. بروید و خودتان را نشان دهید.

مربی ۴۰ ساله من یونایتد در اولین کنفرانس خبری اش حسابی سرحال بود و حتی به حالت شوخی گفت که انتظار دارد من یونایتد قراردادی ۵ ساله با او ببندد. وی در ادامه اظهار داشت: می خواهم در ۴ بازی باقی مانده فصل لبخند را به لبان هواداران بیاورم و بی صبرانه منتظر بازی فردا هستم. از اینکه هدایت منچستر را به عهده دارم احساس افتخار می کنم و از این فرصت به دست آمده لذت خواهم برد. بازیکنان تیم هم برای مسابقه فردا هیجان زده هستند و می دانم که بازی در اولدترافورد برای ما یک مزیت خواهد بود.

مربی موقت شیاطین سرخ تصریح کرد: تمایل دارم از دیوید مویس به خاطر اینکه این فرصت را به من داد تا در کنارش اولین تجربه مربیگری ام را داشته باشم تشکر و قدردانی کنم. این چیزی است که همیشه در خاطرم خواهد ماند که تابستان گذشته مویس تماس گرفت و از من خواست تا به کادرفنی او اضافه شوم. او بود که اولین فرصت مربیگری را به من داد.

سرخپوشان منچستر در حال حاضر با ۵۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند. گیگز با تشریح وضعیت این تیم گفت: فصل ۱۴-۲۰۱۳ فصل ناامیدکننده ای برای همه ما بود. ما با هم به پیروزی هایی دست یافتیم و در بازی هایی هم تن به شکست دادیم ولی حالا در ۴ بازی باقی مانده به دنبال این هستم تا روحیه مثبت گذشته را به تیم بازگردانم. از ۴ بازی باقی مانده ما ۳ بازی را در اولدترافورد انجام خواهیم داد و باید پیشرفت لازم را نشان دهیم و دروازه رقبای مان را باز کنیم. من شور و شوق لازم را در بین بازیکنان منچستریونایتد می خواهم.

گیگز که خود ۱۳ عنوان قهرمانی در لیگ برتر را با شیاطین سرخ تجربه کرده است، افزود: منچستریونایتد باشگاهی است که به مدت ۲۵ سال در آن عضویت دارم و از اینکه این فرصت به من داده شده افتخار می کنم. هفته گذشته، هفته ای دشوار برای باشگاه بود. وقتی خبر جدایی دیوید مویس را از وودوارد شنیدم شوکه شدم و او از من خواست تا هدایت تیم را موقتاً بر عهده بگیرم. به هر حال با وجود اینکه هفته عجیبی بود ولی از اینکه این سمت به من واگذار شد خوشحالم و در حال حاضر هم چهارمین روز از شغل جدیدم را تجربه می کنم. هرگز تصور نمی کردم شرایط طوری پیش برود که مربی منچستریونایتد بشوم.

مربی ولزی سرخپوشان منچستر یونایتد در پایان خاطرنشان کرد: من تنها روی کوتاه مدت تمرکز کرده ام. من تنها تمرکزم را روی ۴ بازی باقی مانده فصل جاری گذاشته ام. واقعاً به بعد از آن فکر نکرده ام.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار