|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۷۶

در مشهد خدا به بازیکنان، مربیان و داوران رحم کرد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ناظر ویژه کمیته انضباطی در مشهد حضور داشت و این کمیته در مورد اتفاقات دیدار سیاه جامگان مشهد و پیکان تصمیم گیری خواهد کرد.

غلامرضا بهروان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص محل برگزاری دیدار برگشت پلی آف لیگ برتر پیکان و فجرسپاسی گفت: دو اکیپ را به ورزشگاه شهر قدس فرستادیم که آنها این ورزشگاه را به طور کامل بازدید کردند و آنها گزارش مفصلی از این ورزشگاه به ما دادند که آن را فردا به علی کاظمی دبیر محترم سازمان لیگ ارائه خواهم کرد.

قرار است کاظمی این گزارش را روز یکشنبه در هیأت رئیسه سازمان لیگ مطرح کند و در این مورد که میزبانی پیکان در همین ورزشگاه برگزار شود، تصمیم گیری خواهد شد. اعزام نماینده هم برای بازدید از نمایشگاه به دستور هیأت رئیسه سازمان لیگ انجام شده است.

وی در مورد اینکه آیا گزارش ارائه شده از ورزشگاه مثبت بوده یا خیر گفت: بله گزارش مثبت است و چمن این ورزشگاه بسیار عالی است و یکی از بهترین چمن های فوتبال ایران است.

رئیس کمیته مسابقات در مورد اتفاقات حاشیه ای که در بازی پیکان و سیاه جامگان در مشهد رخ داد گفت: بیشتر اتفاقات ناشی از ازدحام بیش از اندازه جمعیت و تماشاگر رخ داد. من از یگان ویژه خواستم که در ورزشگاه به دلیل تکمیل ظرفیت بسته شود که آنها نیز این کار را انجام دادند اما در دقیقه ۲۶ یا ۲۷ مسابقه دیدم در ورزشگاه باز شد و تماشاگر مدام در حال ورود به ورزشگاه است که وقتی علت را سؤال کردم گفتند ازدحام در خیابان زیاد بود و به همین دلیل مجبور بودند در های ورزشگاه را باز کنند. ناهماهنگی های جزئی اتفاق افتاد که در نهایت اسباب تاسف شد.

وی ادامه داد: مثلا نیروی انتظامی زحمت خود را کشید و تماشاگران را به طور کامل تجسس بدنی کرد تا شئی خطرناکی وارد ورزشگاه نشود اما در داخل ورزشگاه نوشابه شیشه ای فروخته می شد که آن شیشه نوشابه بسیار خطرناک بود و خدا به همه ما رحم کرد که اتفاقی رخ نداد. هم به بازیکنان، هم به مربیان و کادر فنی و هم به داوران و من و حتی سایر مسئولان خدا رحم کرد زیرا اگر یکی از این شیشه ها به سر فردی اصابت می کرد می توانست حادثه تلخی را رقم بزند. ما از مسئولان خواهش کرده بودیم بازی در ورزشگاه ثامن الائمه برگزار شود اما مسئولان محلی گفتند تمام بازی های این تیم در ورزشگاه تختی است و به همین دلیل بازی در همان ورزشگاه برگزار شد. ورزشگاه تختی آن طور که می گفتند در ۱۵ سال اخیر چنین جمعیتی را به خود ندیده بود البته بازیکنان، کادر فنی و مدیران دو تیم نهایت همکاری را در طول مسابقه داشتند. نماینده ویژه کمیته انضباطی هم در مشهد حضور داشت بنابراین کمیته انضباطی در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد.

بهروان در مورد زمان آغاز نقل و انتقالات گفت: فکر می کنم تا ۴۸ ساعت آینده آئین نامه جدید نقل و انتقالات تصویب و به باشگاه ها ابلاغ شود که پس از آن باشگاه ها می توانند برای جذب بازیکنان اقدام کنند و فصل نقل و انتقالات شروع می شود. در آئین نامه جدید باشگاه ها حداکثر می توانند ۱۸ بازیکن بزرگسال داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار