|
|
کدخبر: ۱۶۵۰۲۵

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قزاقستان

خبرگزاری تسنیم: در دور نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا یک پیروزی و ۲ شکست برای شاگردان محمد بنا رقم خورد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در دور نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که از صبح امروز(شنبه) در آستانه قزاقستان آغاز شده ۲ نماینده کشورمان مقابل رقبا شکست خوردند و حاجی پور نیز در وزن نخست برابر حریف خود پیروز شد.

در این مسابقات و در وزن ۵۹ کیلوگرم محسن حاجی پور در دور نخست مقابل سی لایک ولی هان از چین با نتیجه ۱۰ بر ۳ به برتری دست یافت تا در دور دوم با کانی بیک ژولچو بیکوف از قرقیزستان مسابقه دهد. حاجی پور سال گذشته مقابل این حریف قرقیزستانی خود شکست خورده بود. در این وزن ۱۳ کشتی گیر حضور دارند. کشتی گیران کره جنوبی، ازبکستان و قزاقستان در گروه حاجی پور قرار دارند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم مجتبی کریم فر در دور نخست مقابل رستم آساکالوف از ازبکستان با ناداوری ۳ اخطاره شد. آساکالوف سال گذشته نیز موفق شده بود تا طالب نعمت پور را در مسابقات آسیایی شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد. به این ترتیب کریم فر باید منتظر مبارزات این کشتی گیر باشد تا در صورت حضور در دیدار فینال شانس کسب مدال برنز را داشته باشد. در این وزن ۱۱ کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد کریمی در دور نخست مقابل کارات توگولبایف از قرقیزستان با نتیجه ۸ بر صفر شکست خورد. به این ترتیب کریمی باید منتظر مبارزات این کشتی گیر باشد تا در صورت حضور این کشتی گیر قرقیزستانی در دیدار فینال شانس کسب مدال برنز را داشته باشد. در این وزن ۱۰ کشتی گیر حضور دارند.

مسابقات ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا فردا(یک شنبه) برگزار خواهد شد. تیم کشتی فرنگی کشورمان با یک تیم جوان و بدون نفرات اصلی خود راهی رقابت های قهرمانی آسیا شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار