|
|
کدخبر: ۱۶۵۰۷۹

موضع ها علیه سپاهان به خاطر شکستن دو قطبی بودن فوتبال است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: متأسفانه در بین مسئولان فوتبال همیتی برای رسیدن به موفقیت دسته جمعی نیست.

مهرزاد خلیلیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد عدم موفقیت سپاهان در مسابقات لیگ امسال و اینکه دلیل این مسئله چیست، عنوان کرد: در ورزش نباید به دنبال مقصر باشیم. برای رسیدن به دلیل عدم موفقیت باید به دنبال ریشه یابی موضوع باشیم تا آینده ورزش کشور و فوتبال را غنی تر کنیم. متأسفانه به نظر نمی آید در میان مسئولان فوتبال همیتی برای رسیدن به موفقیت در تمامی رده ها وجود داشته باشد.

وی افزود: برخی دوستان صمیمی من که دارای مسئولیت هستند حاضر به پذیرش بسیاری از موضوعات نبودند، تنها فردی که از ۶ بازی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا در ۳ مسابقه حاضر شد و به عنوان یک همراه کنار ما بود مهدی تاج است. سرمربی تیم ملی در هیچ کدام از بازی ها کنار تیم حاضر نشد. چرا با احساسات جوان ۲۱ ساله ای که آرزوی زیادی دارد به خاطر اهداف خودمان و سوء مدیریت بازی می کنیم. وقتی مسائلی مانند خط خوردن از اردو اعلام می شود این جوان نمی تواند تمرکز خود را حفظ کند. برای رسیدن به پیروزی و موفقیت نیاز به هماهنگی و حس همکاری داریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه تأکید کرد: بسیاری از کارها را بی برنامه و بدون دقت انجام می دهیم. آیا زمانی که به اشتباه اسامی بازیکنان تیم ملی قبل از دیدار سپاهان مقابل السد اعلام شد و با این کار تمرکز بازیکنان را به هم زدیم آیا در پی اصلاح این امر تلاش کردیم یا اینکه بار دیگر با رفتارهای اینچنین تمرکز بازیکنان را بر هم زدیم.

وی افزود: حداقل ۱۰ روز است که بنده، زلاتکوکرانچار و مسئولان کارخانه فولاد مبارکه ساعت ها در حال تماس بودیم تا مشکل بازیکنان را برطرف کنیم حتی با دفتر معاون اول رئیس جمهور برای رسیدگی به این موضوع تماس گرفتم. این کارها شایسته نیست در شرایطی که پشت و پناهی نداشتیم به مصاف حریفان رفتیم البته به دنبال توجیه نیستیم. فرهنگ سپاهان فرهنگ توجیه نیست. پس از بازی برگشت مقابل پرسپولیس در لیگ برتر وقتی مصاحبه بازیکنی مثل امید ابراهیمی را نگاه می کردم واقعا لذت می بردم که او با کمال احترام اعلام می کرد ما بد بازی کردیم و باخت را قبول می کنیم. جوانان سپاهان به دنبال حاشیه سازی نیستند.

وی ادامه داد: متأسفانه این مشکلات را برای سپاهان می سازند چون ما اولین باشگاهی بودیم که علیه فوتبال دو قطبی ایران حرکت کردیم و این مسئله را از بین بردیم. تمامی رفتارهایی که علیه ما شد کم لطفی بود. مسئولان فوتبال نه تنها کنار تیم حضور نداشتند بلکه با برخی تصمیمات خود مشکلات دیگری را نیز برای تیم به وجود آوردند. بازیکنان سپاهان به چه گناهی از لیست تیم ملی خط خوردند. متأسفانه پس از این اتفاق صحبت های متناقض شنیده می شد و تمامی اتفاقات در حالی رقم می خورد که ما مسائل را با علی کفاشیان هماهنگ کرده بودیم.

خلیلیان با اشاره به اینکه سپاهان برای جبران سال جاری تلاش می کند عنوان کرد: ما به وظیفه خودمان عمل می کنیم. سپاهان امسال مشکلات زیادی داشت و در طول فصل ۳ مدیر را تغییر داد. ما باختیم اما شکست نخوردیم. گاهی می بریم و گاهی هم یاد می گیریم. کسانی که مدیون سپاهان هستند باید به دلیل رفتاری که انجام دادند پاسخگو باشند، یا این مسئله را می پذیرند یا آن را به گردن تیم می اندازند. خیلی ها اعلام کردند تیم ملی اهمیت دارد و باشگاه مهم نیست اما این حرف درست نبود و سپاهان نماینده فوتبال ایران است.

وی در پاسخ به این سؤال که خیلی ها آرزوی موفقیت سپاهان را می کردند و اعتقاد داشتند این تیم نماینده فوتبال ایران است، گفت: بسیاری از کامنت ها و پیام ها بیان کننده همین مسئله بود البته خواست مردم و هواداران بخشی از موضوع است و مسئولان نیز باید کنار ما برای موفقیت تیم حاضر می شدند اما در این راستا ما را تنها گذاشتند.

خلیلیان در پایان در پاسخ به این سؤال که سبحانی مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه اعلام کرده دیگر خبری از قرارداد میلیاردی نیست، گفت: تازه به ایران آمدم و هنوز جلسه ای با مسئولان کارخانه نداشتم. باید صحبت کنیم و در مورد سال آینده تصمیم گیری شود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار