|
|
کدخبر: ۱۶۵۰۸۵

شمشبربازی قهرمانی جهان - یونان

دو ملی پوش تیم ملی شمشیربازی کشورمان به جمع ۶۴ نفر برتر مسابقات جهانی یونان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر قهرمانی جهان روز گذشته در آتن یونان آغاز شد و ملی پوشان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در مرحله مقدماتی محمد رهبری و مجتبی عابدینی هرکدام با ۴ برد و ۲ باخت، محمد فتوحی، علی پاکدامن و فرزاد باهر با ۳ برد و ۳ شکست توانستند راهی مرحله دوم شوند.

در مرحله دوم و در جمع ۱۲۸ بازیکن محمد فتوحی به نماینده آلمان باخت و حذف شد و علی پاکدامن نیز نتوانست از سد حریف ایتالیایی بگذرد و او هم از دور رقابت ها کنار رفت.

فرزاد باهر در این مرحله حریف مجارستانی را مغلوب کرد و به جمع ۹۶ بازیکن راه یافت، اما در این مرحله مقابل شمشیربازی روسیه ای نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.

مجتبی عابدینی شمشیربازی المپیکی کشورمان در جمع ۱۲۸ بازیکن حریف مجارستانی را شکست داد و در جمع ۹۶ بازیکن نیز نماینده بلژیک را از پیش رو برداشت تا در میان ۶۴ بازیکن برتر قرار بگیرد.

محمد رهبری دیگر نماینده ایران در دور دوم حریف یونانی را مغلوب کرد و در جمع ۹۶ بازیکن نیز از سد شمشیرباز اتریشی گذشت تا به همراه عابدینی به جمع ۶۴ بازیکن برتر راه پیدا کند.

بر این اساس امروز مجتبی عابدینی با «ساملی» از ایتالیا که رنک ۸ دنیا را در اختیار دارد، مبارزه می کند و محمد رهبری نیز به مصاف کاپیتان تیم ملی آمریکا و نفر نفر دوازدهم جهان یعنی «هامر» می رود.

طبق برنامه فردا مسابقات تیمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار