|
|
کدخبر: ۱۶۵۰۹۱

دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر توانست عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کند.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار در هفته نوزدهم لیگ برتر با برتری مقابل نیک اندیش شهرداری اصفهان، در فاصله سه هفته مانده تا پایان دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران به مقام قهرمانی دست یافت.

هفته نوزدهم این دوره از رقابت های لیگ برتر روز گذشته خاتمه پیدا کرد و طی آن تیم های سبزوار و بافق یزد توانستند حریفان خود را شکست دهند؛ تیم ثامن الحجج سبزوار با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد در فاصله سه هفته مانده تا پایان دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران، قهرمانی در این رقابت ها جشن گرفت.

همچنین تیم های سنگ آهن بافق یزد، ثامن الحجج مشهد و مس کرمان تلاش می کنند تا با قرار گرفتن روی سکوی دوم رقابت های امسال جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کنند؛ با کنار رفتن تیم پارس مس فلاورجان از دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال، در پایان لیگ سال جاری یک تیم دیگر نیز سقوط می کند و رقابت های فصل آینده با صعود سه تیم از لیگ دسته یک و با حضور ۱۲ تیم برگزار خواهد شد.

* جدول رده بندی دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال تا پایان هفته نوزدهم به شرح زیر است:

۱ - ثامن الحجج سبزوار از ۱۶ بازی، ۳۰ امتیاز

۲ - سنگ آهن بافق یزد از ۱۶ بازی، ۲۴ امتیاز

۳ - ثامن الحجج مشهد از ۱۵ بازی، ۲۳ امتیاز

۴ - صنعت مس کرمان از ۱۶ بازی، ۲۲ امتیاز

۵ - نیک اندیش شهرداری اصفهان از ۱۵ بازی، ۱۶ امتیاز

۶ - هپکوی اراک از ۱۵ بازی، ۱۵ امتیاز

۷ - نفت وگاز گچساران از ۱۷ بازی، ۱۲ امتیاز

۸ - نیروی زمینی تهران از ۱۶ بازی، ۸ امتیاز

۹ - صبای قم از ۱۵ بازی، ۵ امتیاز

۱۰ - کاسپین قزوین از ۱۶ بازی، ۲ امتیاز

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار