|
|
کدخبر: ۱۶۵۰۹۴

تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد نمی کنیم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه نفت تهران معتقد است استعفای سرمربی این تیم در میانه لیگ سیزدهم شیطنت هایی خارج از تیم بود.

منصور قنبرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره اینکه باشگاه نفت تهران برای فصل آینده چه اقداماتی انجام داده است، اظهار داشت: هنوز کار خاصی صورت نگرفته و با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند، حدود ۱۵ درصد جابجایی خواهیم داشت که آن هم بعد از مشخص شدن وضعیت کادر فنی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به وضعیت یحیی گل محمدی برای فصل آینده افزود: صحبت های اولیه را با این مربی انجام داده ایم اما او به کمی استراحت احتیاج داشت. به همین دلیل قرار شد در آینده ای نزدیک صحبت های تکمیلی را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران انجام صحبت های تکمیلی با گل محمدی را منوط به تصمیم هیئت مدیره این باشگاه دانست و عنوان کرد: قرار است هیئت مدیره باشگاه در جلسه ای که خواهیم داشت برای وضعیت فصل آینده تعیین تکلیف کنند. تاریخ دقیق این جلسه مشخص نیست اما تلاش می کنیم بهترین تصمیم را بگیریم تا تیم نفت فصل آینده با قدرت ظاهر شود.

«گفته می شود با توجه به حاشیه های نیم فصل و استعفای گل محمدی در آن زمان، دو طرف تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشند، آیا این موضوع صحت دارد؟» قنبرزاده در پاسخ به این سؤال گفت: این صحبت ها به هیچ وجه مطرح نیست. ما تیم بسیار کم حاشیه ای بودیم. در همه تیم های لیگ برتری حاشیه های زیادی وجود داشت اما این فصل همین یک مورد حاشیه در تیم ما به وجود آمد که آن هم مشکل خاصی نبود. حتی گل محمدی بعد از استعفایی که داد اعلام کرد سوءتفاهم به وجود آمده بود.

وی ادامه داد: در تمام تشکیلات فوتبال و بیشتر تیم ها بیش از ۱۰۰ مورد حاشیه وجود دارد و این فصل نیز ما سنت شکنی کردیم و یک مورد حاشیه داشتیم. حتی این حاشیه هم مدت زمان زیادی طول نکشید و در ۲۴ ساعت این مشکل را برطرف کردیم. حتی معتقدیم این حاشیه شیطنت هایی از بیرون تیم بود که دیگر نمی خواهیم به آن بپردازیم.

قنبرزاده در خصوص اینکه با توجه به این مسائل خودش تمایلی به ماندن گل محمدی در این تیم دارد یا نه، خاطرنشان کرد: تمایل بنده تمدید قرارداد با گل محمدی است. او مربی جوانی است و در فصلی هم که گذشت موفق شد نتایج خوبی بگیرد. حتی به لحاظ اخلاقی هم گل محمدی جزو مربیان نمونه است که همین موضوع باعثمی شود خواستار تمدید قرارداد وی شویم.

وی با بیان اینکه تیم نفت به لحاظ سنی میانگین کمتری نسبت به سایر تیم ها دارد، یادآور شد: سازمان لیگ برتر طبق آماری که منتشر کرده بود، میانگین برخی تیم ها را بالای ۳۰ سال اعلام کرد و همه روی این موضوع توجه کرده بودند اما کسی به میانگین سنی تیم ما توجه نکرد. گل محمدی تیم بسیار جوانی را این فصل هدایت کرد و ما با میانگین سنی ۲۴.۴ جوان ترین تیم لیگ بودیم. با همین تیم جوان و مربی جوانی که داشتیم موفق شدیم تا روز آخر در بین مدعیان قهرمانی باشیم و چه بسا اگر در بازی با سپاهان توپ های مان به تیر نمی خورد و درون دروازه قرار می گرفت اکنون قهرمان بودیم.

«کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی برای گل محمدی محسوب می شود» قنبرزاده با بیان این جمله افزود: برخی گفته بودند که لیگ سیزدهم پدیده نداشت اما تیم نفت پدیده لیگ بود. ما بازیکنان و مربی جوانی داشتیم که موفق شدیم نتیجه خوبی بگیریم. علیرضا بیرانوند با بازی های خوبش به تیم ملی دعوت شد. بازیکنانی نظیر حاج محمدی و پورعلی گنجی به تیم المپیک دعوت شدند و دیگر بازیکنان مان نیز عملکرد خوبی داشتند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران تاکید کرد: بازیکنانی که داریم بسیار خوب هستند. تیم ما این فصل با همین بازیکنان توانست نتیجه بگیرد و به همین دلیل تمایل نداریم برای فصل آینده تغییرات زیادی در تیم داشته باشیم. استخوان بندی اصلی تیم ما از بازیکنان فعلی مان خواهد بود و شاید فقط چند خرید جزیی داشته باشیم.

قنبرزاده در خصوص اینکه قرارداد برخی بازیکنان این تیم نظیر رضا نوروزی به اتمام رسیده و حتی شنیده می شود وی قصد دارد به پرسپولیس برود، گفت: قرارداد تعداد کمی از بازیکنان ما به پایان رسیده است. شاید تعداد آنها ۴ یا ۵ نفر باشد که با این بازیکنان هم صحبت خواهیم کرد و آنها را راضی می کنیم تا در تیم بمانند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار