|
|
کدخبر: ۱۶۵۱۲۲

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قزاقستان

خبرگزاری تسنیم: نماینده وزن ۸۵ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی کشورمان به گروه شانس مجدد رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رفت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که از صبح امروز(شنبه) در آستانه قزاقستان آغاز شده دومین نماینده تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز از دور رقابت ها کنار رفت اما مجتبی کریم فر راهی گروه شانس مجدد شد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم مجتبی کریم فر در دور نخست مقابل رستم آساکالوف از ازبکستان با ناداوری ۳ اخطاره شد. کریم فر با توجه به حضور این کشتی گیر ازبک در فینال به گروه شانس مجدد راه یافت. وی در این مرحله با پیروزی ۹ بر صفر مقابل لین از تایوان راهی دیدار رده بندی شد تا برای کسب مدال برنز با بیشیبکوف از قرقیزستان مسابقه دهد.
در این وزن آساکالوف از ازبکستان و نورسلطان ترسونوف از قزاقستان فینالیست شدند.

محمد کریمی در وزن ۷۱ کیلوگرم در دور نخست مقابل کارات توگولبایف از قرقیزستان با نتیجه ۸ بر صفر شکست خورد. کریمی با توجه به شکست حریف قرقیزستانی مقابل ماکسات اریژیپوف از قزاقستان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۵۹ کیلوگرم محسن حاجی پور در دور نخست مقابل سی لایک ولی هان از چین با نتیجه ۱۰ بر ۳ به برتری دست یافت. وی دور دوم مقابل کانی بیک ژولچو بیکوف کشتی گیر مطرح قرقیزستانی با نتیجه ۸ بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل تسمرادف ازبک، حاجی پور از دور رقابت ها کنار رفت. در این وزن شینوبو اوتو از ژاپن و تسمراداف از ازبکستان فینالیست شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار