|
|
کدخبر: ۱۶۵۱۹۴

باید شرایط برای همه جودوکاران در تیم ملی یکسان باشد

سرمربی تیم ملی جودو گفت: صلاح نیست زمان مرحله بعدی انتخابی ها را از امروز اعلام کنیم و باید به نفرات حاضر در اردوها بیشتر فرصت حضور در اردوها را بدهیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، جودوکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی مردان که در ششمین مرحله از اردوی آمادگی خود برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی اینچئون که از تاریخ ۲ تا ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار شده است به سر می برند، صبح امروز در مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک و زیر نظر کارشناسان این مرکز آزمون آمادگی جسمانی دادند.

مسعود حاجی آخوند زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر مورد حضور جودوکاران در آزمون آمادگی جسمانی، تیم ملی گفت: جودوکاران از صبح امروز در آزمون آمادگی جسمانی شرکت کردند تا از لحاظ بدنی از آمادگی آنها مطمئن باشیم. به خاطر اینکه شرایط برای همه یکسان باشد صلاح نیست زمان مرحله بعدی انتخابی ها را از امروز اعلام کنیم و باید به نفرات حاضر در اردوها بیشتر فرصت حضور در اردوها را بدهیم.

وی در ادامه افزود: در مرحله بعدی با تشخصی کمیته فنی تعداد نفرات باقی مانده در اردوها مشخص خواهد شد. البته ملاک ما برای گزینش نفرات حاضر در اردوها نحوه تمرین، حضور در اردو و قابلیت های آنها است.

سرمربی تیم ملی جودو در ادامه خاطر نشان کرد: مسابقات گراند اسلم باکو بالاترین تورنمنتی است که از ۱۹اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و ما نیز در این رقابت ها شرکت خواهیم کرد. البته تا قبل از حضور در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی برای بالا رفتن آمادگی فنی ملی پوشان شرکت در تورنمنت های مجارستان و مغولستان جز برنامه های اصلی ما است. البته حضور در اردوی مشترک با جودوکاران کره جنوبی هم یکی از برنامه های اصلی ما است.

حاجی آخوندزاده در پاسخ به این سؤال که آیا برادران خسروی نژاد از ادامه همکاری با تیم ملی انصراف داده اند یا خیر، گفت: مسعود و سعید خسروی نژاد درگیر مشغله کاری هستند و به همین دلیل در حال حاضر با تیم ملی همکاری نمی کنند. ما در تلاشیم تا با رفع مشکلات آنها راه را برای بازگشت آنها به اردوی تیم ملی مهیا شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برادران خسروی نژاد استعفا کرده اند یا خیر، اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ استعفای از سوی آنها به دست من نرسیده و ما منتظریم تا با رفع مشکلات شخصی که آنها دارند دوباره در کنار تیم ملی فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار