|
|
کدخبر: ۱۶۵۲۱۵

مطالب نسبت داده شده به من غیرواقع است؛

رییس فدراسیون کاراته گفت: بنده به عنوان سرباز نظام هیچگاه موردی را که بر خلاف موازین نظام مقدس اسلامی باشد نه تنها به زبان نیاورده که حتی از ذهن خود نیز عبور نمی دهم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سمندر اظهار داشت: ما مسئولین ورزش امروزه در سنگر فدراسیون های ورزشی خود را موظف به حفظ ارزشهای نظام می دانیم و همواره در طول مسئولیت خود در جهت انجام این وظیفه و به عبارت صحیح تر تکلیف، تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته ایم.

وی افزود: بنده خود از خانواده شهدا بوده و این فرصت را داشته ام که با حضور در جبهه های جنگ، افتخار دفاع و حراست از خاک ایران، نوامیس خود و آرمانهای نظام مقدس اسلامی ایران را داشته باشم و همیشه خود را مقید به اجرای موازین اسلامی دانسته و می دانم.

رییس فدراسیون کاراته اظهار داشت: بانوان ملی پوش، نوامیس ما هستند و من هرگز اجازه نخواهم داد که خانم ها و آقایان در مقابل هم، تمرین مشترک(یک به یک) داشته باشند.

بنده به عنوان رییس فدراسیون کاراته خود را ملزم به رعایت اخلاق و پایبندی به موازین شرعی می دانم. از این رو هر زمان احساس کنیم که کوچکترین احتمالی در خصوص نقض ارزشها وجود دارد، وارد عمل خواهیم شد، حتی به قیمت از دست رفتن بالاترین موفقیتهای ورزشی در بالاترین سطح رقابتها، همانگونه که به هیچ قیمت حاضر به رویارویی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی نیستیم.

رییس فدراسیون کاراته در خاتمه گفت: مسلماً فدراسیون پیگیری حقوقی مربوطه را از مجرای قانونی انجام خواهد داد و اجازه نمی دهد شیطنت های ابنچنینی که یقیناً نه در حرفه خبرنگاری که در هیچ منش و کرداری پسندیده نیست موجب خدشه دار کردن اعتقادات مسئولین و جامعه کاراته گردد.

گفتنی است در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته مورخ ۲/۲ / ۹۳ نشستی با حضور رییس فدراسیون کاراته و خبرنگاران و رزمی نویسان محترم رسانه ها و سایت های خبری برگزار گردید که ماحصل آن در سایت ها و خبرگزاری ها و همچنین سایت فدراسیون کاراته منتشر گردید، اما متأسفانه خبرنگار یکی از سایت های خبری با شیطنت اقدام به انتشار سخنان تحریف شده رییس فدراسیون کاراته نمود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار