|
|
کدخبر: ۱۶۵۲۲۲

مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز؛

با انجام دیدار پایانی رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در بخش ۲ نفره، تنیسورهایی از هند قهرمان شدند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛هفته پنچم رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در مجموعه ورزشی المپیک کیش پیگیری شد که با انجام دیدار پایانی در بخش ۲ نفره تکلیف قهرمان مشخص شد.

در این مرحله تیم ۲ نفره روناک از هند - آکاش از هند موفق شدند با نتیجه(۹-۱۱،۱-۶ و ۶-۲) از سد مارتین وایسه – جروم اینزریلو از فرانسه عبور کنند و عنوان قهرمانی مسابقات را به نام خود ثبت کنند.

همچنین مرحله نیمه نهایی این بازی ها در بخش انفرادی برگزار شد و در پایان تونی اندروویچ از کرواسی و الکسیس موزالیک از فرانسه توانستند جواز حضور در دیدار پایانی را بدست آورند که نتایج مسابقات به شرح زیر است:

تونی اندروویچ از کرواسی – سورویتز از شیلی(۲-۶ و ۲-۶ اندروویچ از کرواسی) الکسیس موزالیک از فرانسه – مارتین وایسه از فرانسه(۴-۶ و ۴-۶ موزالیک از فرانسه) به این تریب امروز(۶ اردیبهشت ماه) با انجام دیدار پایانی، پرونده هفته پنجم بازی ها بسته می شود و همچنین با انجام مراسم قرعه کشی جدول مقدماتی هفته ششم مسابقات نیز از امروز با حضور تنیسورهایی از آمریکا، ایران، کرواسی، صربستان، اتریش، هلند، اکراین، روسیه، آلمان، هند و مالزی آغاز شد.

آروی شاندور از مجارستان به عنوان سرداور امیر حسین موسوی، مسیح صلاح، محسن خداپرست، امین مهدویان و مهدی ملک زاده نیز به عنوان داور در این تورنمت ۳ هفته ای قضاوت می کنند.

یاد آور می شود: هفته چهارم تا ششم این رقابت ها به میزبانی فدراسیون تنیس کشورمان در جزیره کیش برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار