|
|
کدخبر: ۱۶۵۲۹۰

در سبک وزن نیاز به استعدادیابی داریم

مدیر تیم های ملی بدنسازی و پرورش اندام گفت: در سریلانکا قهرمانی در آسیا را دوباره تکرار می کنیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، محمدرضا سلطانی نژاد در خصوص حضور تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: مرحله اول بازبینی تیم ملی با حضور نفرات شرکت کننده در آکادمی زیتون برگزار شد و نفرات برگزیده برای حضور در مرحله دوم بازبینی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در سبک وزن سال هاست دچار مشکل هستیم و ورزشکاری را در اوزان ۵۵ و ۶۰ کیلوگرم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا یا جهانی نداریم و به همین دلیل باید در سبک وزن استعدادیابی کنیم. با توجه به تغییرات به وجود آمده و حمایت هایی که پورعلی فرد به عنوان رئیس فدراسیون از تیم ملی دارد یکی از برنامه های ما در آینده ای نزدیک جذب استعدادهای پرورش اندام و بدنسازی در اوزان سبک خواهد بود.

سلطانی نژاد با اشاره به عملکرد مطلوب کمیته فنی عنوان کرد: همه اعضا با نظر مشورتی اقدام به انتخاب ورزشکاران در مرحله بازبینی می کنند و در هر بازبینی هم ممکن است اعضای این کمیته تغییر کنند یا حتی به آنها نفرات جدیدی اضافه شوند.

مدیر تیم های ملی بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد: البته در اولین مرحله بازبینی اعضای حاضر در کمیته بهترین عملکرد را داشته و همه چیز به خوبی انجام شد ضمن آنکه تمام انتخابات صورت گرفته برای گزینش برترین ها با دقت کامل کمیته فنی همراه بود، بنابراین عقیده دارم اگر مشکل خاصی در ادامه رخ ندهد می توانیم با همین کمیته فنی کار را پیش ببریم و نیازی به تغییر در آن نداشته باشیم.

وی افزود: کمیته فنی فدراسیون هیچ مشکلی ندارد و ما از کار اعضای این کمیته رضایت کامل داریم بنابراین نیاز به تغییرات نیست البته همانطور که گفتم هر لحظه که فدراسیون احساس کند این کمیته نیاز به تقویت دارد قطعا تغییرات لازم را انجام می دهیم.

سلطانی نژاد در خصوص رقابت های قهرمانی آسیا عنوان کرد: تیم ملی کشورمان در سال های گذشته همواره عناوین قهرمانی جهان و آسیا را به دست آورده و این بار هم می خواهیم قهرمانی در آسیا را در سریلانکا دوباره تکرار کنیم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار