|
|
کدخبر: ۱۶۵۲۹۳

مروری بر بازی رفت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتبال

بازی رفت مرحله پلی آف لیگ برتر امروز ساعت ۱۷.۳۰ دقیقه بین تیم های پیکان و فجر سپاسی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در بازی رفت مرحله پلی اف لیگ برتر امروز ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم فوتبال پیکان تهران است یاوری با تجربه که فصل گذشته هم با ذوب آهن در این مرحله حضور یافت و سهمیه لیگ برتر را حفظ کرد این بار باید زرد پوشان شیرازی را در لیگ برتر حفظ کند.

تیم فجر سپاسی که میزبان بازی رفت پلی آف است فصل را با غلام حسین پیروانی ضعیف شروع کرد اما با حضور یاوری کمی اوج گرفت و در نهایت به مرحله پلی آف رسید.

فجر شهید سپاسی می تواند به بخت خودش ببالد چرا که در نیم فصل دوم تیم داماش تمام بازیهایش را واگذار کرد و به لیگ دسته یک سقوط کرد اما یک بد شانسی هم گریبان این تیم شد چرا که تیم ذوب آهن سه بازی آخرش را خوب به پایان برد و در لیگ برتر باقی می ماند به هر حال فجر برای اینکه شهر فارس هم چنان سهمیه ای در لیگ برتر داشته باشد باید این بازی را ببرد.

در آن سوی میدان تیم پیکان که در لیگ دسته یک زیر سایه نفت مسجد سلیمان ماند و به مرحله پلی آف صعود کرد و در ابتدا توانست تیم سیاه جامگان را در دو بازی رفت و برگشت شکست دهد.

و در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار گیرد این تیم برای حضوری مجدد در لیگ برتر در دو بازی رفت و برگشت باید از سد فجر شهید سپاسی بگذرد باید دید که در دو بازی رفت برگشت چه نتیجه ای حاصل می شود تک سهمیه استان فارس باقی می ماند یا با صعود پیکان یک تیم دیگر به سهیمه های پایتخت اضافه می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار